[Foto] Friezen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mickey1989

[Foto] Friezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 13:35

Afbeelding

Foto van drie friezen op Ameland, waar ik werk als strandrittenbegeleider
Wat vinden jullie?

FreeFly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 13:51

mooi jammer dat eentje er niet helemaal opstaat mooi met die blauwe lucht achter

Pasamba

Re: [Foto] Friezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 14:03

Leuk! aparte positie
Is inderdaad mooi met die blauwe lucht als achtergrond
Oohh ik ben jarloers op jou, strandrittenbegeleider

Armanii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 14:07

mooi met die blauwe achtegrond
leuke foto

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 14:13

Pasamba schreef:
Leuk! aparte positie
Is inderdaad mooi met die blauwe lucht als achtergrond
Oohh ik ben jarloers op jou, strandrittenbegeleider

haha, ja hoor ik wel van meer.
Ben blij dat ik dit mag doen haha! Tis superrrrrrrrrrrrr

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 21:58

Omdat jij 16 bent hoort dit thuis op UK Ik TeM even!

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n hele mooie foto Omdat het al zwarte paarden zijn en je de foto van onder zo neemt, krijg je nogal veel zwarte schaduwvlekken. Verder is het sowieso vaak niet heel mooi om foto's van onderen te nemen (vind ik). Uitzonderingen daargelaten. Jammer dat paard 2 nogal verscholen gaat achter paard 3, en dat paardje 1 er niet helemaal goed op staat (kin)
Het is gewoon een leuke foto voor een fotoalbum of om je de paarden te herinneren, maar ook niet meer dan dat

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 06:52

Ik vind het niet zo'n mooie foto. De schaduw valt heel raar bij de paarden, en 1 paard staat half achter een ander paard. En paard 1 is ook nog redelijk wazig. Wat ik wel mooi vind is de blauwe lucht. Maar inderdaat wat wildwings zegt: 'Het is gewoon een leuke foto voor een fotoalbum of om je de paarden te herinneren, maar ook niet meer dan dat'. Hier ben ik het helemaal mee eens .

MlieZ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 14:54

WildWings schreef:
Omdat jij 16 bent hoort dit thuis op UK Ik TeM even!

Ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n hele mooie foto Omdat het al zwarte paarden zijn en je de foto van onder zo neemt, krijg je nogal veel zwarte schaduwvlekken. Verder is het sowieso vaak niet heel mooi om foto's van onderen te nemen (vind ik). Uitzonderingen daargelaten. Jammer dat paard 2 nogal verscholen gaat achter paard 3, en dat paardje 1 er niet helemaal goed op staat (kin)
Het is gewoon een leuke foto voor een fotoalbum of om je de paarden te herinneren, maar ook niet meer dan dat

omdat zij 16 is??? is het nu opeens leeftijdgebonden dan Bokt? wist ik ook niet.... waar moeten wij de 'ouderen' dan heen?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:13

MlieZ88 schreef:
omdat zij 16 is??? is het nu opeens leeftijdgebonden dan Bokt? wist ik ook niet.... waar moeten wij de 'ouderen' dan heen?!

Omdat dat de regels van UK en CB zijn?
Jonger dan 16 jaar = CB
16 jaar en ouder = UK (dus daar moeten 'jullie de ouderen' dan ook heen, dat lijkt me ook logisch als ik zeg dat ik TeM dat het naar UK moet.)

Lees de regels maar voordat je meteen over mij heen valt (want zo komt dit nogal over..). Als je dat had gedaan, had je dat gewoon geweten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:03

Toevoeging : Als je 16 of ouder bent, dan hoort het idd in principe op Uit de Kunst, echter, als je 16 bent, dan mag je nog kiezen of je het op CB of UK wilt plaatsen. Gezien de TS het dus op CB heeft geplaatst, neem ik aan dat ze het liever hier wilt hebben, vandaar dat het hier blijft staan. TS, wil je liever naar UK, dan zeg je het maar, verhuis ik het even voor je

mickey1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 08:09

Met de TS bedoel je mij neem ik aan?
Ik had er eerlijk gezegd niet zo op gelet waar ik hem moest plaatsen.. sorry
Laat hem nu maar staan, volgende keer zal ik mijn foto's en dergelijke (als het er nog van komt) op het UK plaatsen
Maar bedankt!