Dit is overigens pas echt een mini-mini selectie van de gemaakte foto's! Wie weet dat er nog wel meer volgen als ik klaar ben met bewerken
mayday schreef:Mooie foto's wat voor camera heb je als ik vragen mag? Heb zelf nl. net één gekocht, druk aan t oefenen maar kan wel wat tips gebruiken.
Met een Canon eos 20D
manzano schreef:Ik vind het prachtige foto's!!! Echt waar. Alleen bij nr.11 vind ik de hals een beetje vreemd. Ik snap wel hoe de houding is hoor, maar persoonlijk vind ik het niet zo mooi.
Bij de rijfoto's stoor ik me aan het hek. Daar heb je weinig invloed op natuurlijk en omdat hij zo massief is is ie waarschijnlijk lastig weg te werken (de bovenste plankenrij bedoel ik dan met name).
Verder echt petje af!!!
Prachtige paarden ook

Foto 11 klopt, was net wat mooier geweest als hij zijn hoofd ietsje meer omhoog had gedaan.
En wat betreft het hek, zo goed kan ik niet bewerken, dus waag me er ook niet aan
Wuis schreef:Prachtige foto's, wat een enorm hoog hek is dat zeg!

Bij foto 12 vind ik die verkeersborden op de achtergrond best storend.
Ja, jammer dat er een weg achter liep, op sommige foto's rijdt er ook een vrachtwagen langs enz. maar dát moet ik nog net wel kunnen wegwerken.
Siltris schreef:Hoi!!
Wat zijn de foto's mooi geworden!
Ik heb de hele ochtend je werk zitten bewonderen, mijn oaard stodn namelijk los in de paddock!!
Oh wat grappig!
smeetjoew schreef:Alleen had je foto 3 iets meer van de zijkant moeten nemen, nu is het een beetje een kop-kont foto. Als je de schoft erbij ziet, klopt ie veel meer.

Ach, zo is ie weer net anders als de anderen
Sannah schreef:Wat een prachtige paarden en een schitterende foto's!
Vooral de eerste vier!
De rijfoto's spreken mij niet zo aan en het overbelichte op de eerste foto is wel heel erg. Bij foto 9 en 10 mis ik scherpte.
Over het overbelichte, sorry Sannah
Inderdaad jammer, want de overige kleuren op die foto en de momentopname vind ik wel mooi.
koekie01 schreef:wouwww wat een prachtige paarden en de foto's zij ook echt supper gaaf.

Ik vind paard 1 echt heel gaaf mag ik vragen is paard drie misschien een luchtzuiger want het lijkt net of je zijn band een beetje in zijn hals ziet staan.
Klopt, daarnaast was een groot deel van zijn manen weg geschuurd door een deken, erg jammer!