[FOTO] Woensel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Woensel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:10

Allereerst... Ik ben absoluut geen fotograaf. Maar vind fotograferen wel heel erg leuk, en vooral als het om m'n hamstertjes gaat.

Dus vandaar hier twee foto's van Woensel

Afbeelding

Afbeelding

De eerste is dus duidelijk overbelicht.. + dat de ondergrond helaas niet mooi vlak is.

Ik zal graag serieus commentaar en tips krijgen, en kom aub niet met aah wat schattig, oh wat mooi scherp...

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:45

Knap gedaan een hamster op de foto te zetten! Vaak rennen die zo weg.

Ik zie helaas foto 2 niet.

Ik heb er verder geen commentaar op. Het is niet echt een hele speciale foto, maar er is ook niet iets verkeerds aan. Gewoon een leuke en lieve foto!

KisSs_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 07:47

Foto 1 vind ik echt leuk,met die noten enzo
Foto 2 vind ik verder niet bijzonder,ik irriteer me aan de wand rechts,en aan de positie van de hamster

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 09:29

Idd erg knap. Beestjes zitten echt nooit een tel stil
De eerste foto vind ik het mooiste Bij de tweede foto is de achtergrond een beetje storend.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 09:58

De tyweede foto heb ik trouwens bij groups geupload, kwaliteit is dus minder geworden. Maarja, anders kon hij niet op het hamsterforum...

Bij 2 is de achtergrond idd niet zo mooi, de foto is precies in een hoek genomen.

Veirl

Re: [FOTO] Woensel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 10:48

Ik vind bij de eerste de gele achtergrond niet zo mooi uitkomen bij de kleuren van Woensel. Ik denk dat donkere kleuren als achtergrond beter zijn.

De tweede foto is heel leuk, maar wel wat gewoontjes. Misschien had je de foto wat dichterbij moeten maken oid, nu staat ze in het midden en dat zie je al zo vaak.

En het is idd knap om zulke foto's van hamsters te maken!

Faux

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 17:52

Aaah wat schattig ! Oooh wat mooi scherp !

grapje

Leuke foto's ! Bij de eerste vind ik juist dat die gele kleur iets toevoegt. Het geeft voor mij een soort lente-gevoel. HAHA. En als ik érgens al lang op wacht.. De tweede vind ik niks bijzonders aan. Echt een huis-tuin-en-keuken-aah-wat-schattig foto. De weerspiegelingen en glimmen [ raar woord ? ] Storen me en de hamster springt niet meteen in het oog alsin dat dat meteen je volle aandacht trekt. Veel verschil in scherpte met voor- en achtergrond is er ook niet. Maar de eerste foto is zeker ehh schattig.

Samiyah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 21:38

foto 1 is erg leuk Ik vind de gele kleur erg mooi en leuk met die noten!

foto 2 Vind ik niet bijzonder, een beetje standaard.

wel erg schattige hamster trouwens

Evaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 09:19

Foto 1 is echt heel mooi, de achtergrond past er goed bij, de hamster staat mooi, en de noten zijn sweet Inderdaad dat de ondergrond niet helemaal recht is, maar misschien als dat wel zo gezijn zou (huh? klopt volgensmij niet maarja) dat de foto dan wat saai geweest zou zijn?

Foto 2 spreekt me minder aan, ook omdat je de ''onderkant'' van de bank ziet, en dan de kussens, en de kussens spreken me minder aan omdat je die overgang goed ziet (neem toch aan dat het een bank is die laaste? ) verder vind ik júist dat de hamster stoer staat, alleen jammer van de achtergrond!

Verder echt een hele leuke hamster, heel mooi

knapmannetje

Re: [FOTO] Woensel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 09:21

Schattig

Chocopasta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 09:53

Aaah
Die eerste vind ik echt super!
Alleen vind ik de kleur geel inderdaad niet helemaal goed uitkomen. Daarentegen zorgt het wel weer voor een vrolijk gevoel.

De tweede vind ik minder.
Dat zwart geeft de foto een te donker geheel, volgens mij is 'ie ook niet helemaal scherp.

Tanya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 16:42

Foto 1 vind ik heel gaaf.. Die kleur maakt het vrolijk en de niet-vlakke ondergrond vind ik er ook bij passen... Ook leuk met die noten
De 2e foto.. De hamster is voor mijn gevoel iets te ver weg, en zijn positie is ook niet geweldig

Vind de 1e dus het leukst