tekendip..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Woest

tekendip..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 15:01

pff het is nu al heel lang geleden (maand ofzo) ja voor mij is dit veel, dat ik niet getekend heb,
ik heb er soms zo goesting in, maar als ik moet beginnen dan heb ik al gedaan, m'n zin om te tekenen is meteen over!

ik weet niet hoe het komt, soms omdat ik vaker slechtere tekeningen maak als vroeger, en heb ik iets van " zucht, wat voor nut heeft het dan"

ik heb geprobeerd manga te teken, andere dieren (wa ik overigens verder zal proberen) en paarden ...

ook fanta dieren maar al m'n ideeen zijn al gepikt (of ik heb ideeen gewoon gecreerd door te kijken wat al bestond )

ingewikkeld

wie heeft tips om tekenen terug interesant te maken!

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 15:03

Zoek echt een hele mooie aansprekende foto. Gewoon lekker zoeken in profielen en websites en googlen. Dat doe ik ook wel eens.

Of gewoon eens lekker gaan krassen door een schets heen. Dat werkt bij mij HEEL SOMS. Dan raak je even je dip kwijt en kun je met frisse moed aan een tekening beginnen.

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 15:06

Ja op profielen ofzo dan kan je ze hier ook laten zien

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:49

klinkt gek, even niet tekenen, gewoon lekker andere dingen doen die je ook leuk vindt, het komt vanzelf terug!