[tek] schetsen paarden, mislukt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Y_DG

[tek] schetsen paarden, mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 22:44

Ik ben ook weer ff aan het tekenen gegaan, ik verveelde me dus ik dacht laat ik maar een keertje tekenen

Ik ben eigenlijk niet tevreden over de tekeningen, ik weet niet waarom maar jullie zullen me wel begrijpen wanneer jullie ze zien Ik heb ze dan ook allebei verkreukt, aan één ervan zie je het goed. Ik wou ze dus in de vuilbak gooien.
Maar ik steek mn tijd er niets voor niets in dus ik laat ze toch zien Ik heb er wel maar ongeveer half uurtje aan gewrkt, aan beide tekeningen.
Het zijn geen fijne duidelijke tekeningen, het zijn ruwe schetsen, wat ik opzich mooi vind.

Nou hier zijn ze dan
ps: ik ben er dus absoluut niet tevreden over dus ik verwacht kritiek

Afbeelding

Afbeelding

Naomi21

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 23:09

Maar als schetsen zijn ze toch hartstikke leuk?
Vooral je 1e vind ik heel knap getekend!
De tweede lijkt wat eng in de hals, maar dat kun je mss nog wel bijwerken? Het is toch niet voor niets n schets?

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:17

voor een Z zoveel paard(aan de S&T te zien) Heeft de eerste wel heeeeeele iele beentjes
Ik vind ze heel leuk, ik doe ook wel eens iets met pen, zo zien ze er wel uit, de 2e vind ik wat minder, maar jah, idd daarom zijnj het schetsen, gewoon lekker ervan leren, en kijken wat voor jouw het fijnste tekenen is

Char_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:16

tekeningen zijn nooit mislukt. Je kan aan je tekenstijl werken en je weet dan waar je de volgende keer op moet letten.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:38

wat me ook opvalt, het eerste paard heeft geen singel

Y_DG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 11:54

het zijn schetsen geworden eigenlijk ik heb ze eerst gewoon getekend, hoe ik ze normaal zou doen, en daarvan heb ik een schets gemaakt. De "schets-tekenstijl" vind ik altijd wel mooi. Het eerste paard heeft geen iele beentjes, het is gewoon een fijn paard Z-paarden hoeven niet altijd grof en robuust te zijn e En hij heeft geen singel om dat is een nieuw soort zadel, dat heeft dat niet nodig (oeps )

Tweede vind ik echt niet goed gelukt. Hij lijkt qua vormen wel op het voorbeeld maar het komt niet over zoals op de foto..

Everest

Re: [tek] schetsen paarden, mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 12:59

Nummer 1 vindk voor n schets heel mooi... Alleen t gezicht van de man is een beetje raar....

Bij nummer 2 is alles heel mooi, alleen t hoofd van t paard lijkt wat smal...

Philadelphia

Re: [tek] schetsen paarden, mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 14:03

als schetsen zijn ze heel mooi is het gewoon zo uit je hoofd ....knap hoor vind hte heel mooi..