Ja? Nee? Deze was het in iedergeval > viewtopic.php?f=68&t=562229&hilit=

Inmiddels zijn we weer enige tijd verder en heb ik afgelopen school periode ruim voldoende afgesloten zonder ook maar iets te herkansen.
Eerst even terug naar het Mexico project. Dat was de 2de periode van het jaar. Een van de eindproducten was een BOEK.
Voor dat ik de omslag van dit boek kon maken was het de bedoeling dat je een definitief handmatig ontwerp zou inleveren.
U vraagt, wij draaien:

Markers + kleurpotlood
Witte tekst (en tekst suggestie, balkjes) die je ziet zijn uitgesneden uit wit papier en later opgeplakt.
En dan nog even verder over mijn IMPROVE ENERGYDRANK. Ook terug te vinden in het andere topic. Ik had een energydrank ontworpen met een nieuw en fris imago. Daarbij ook een PROMOTIE POSTER. Ter illustratie van hoe het er uit zou zien had ik een 3D PROEF laten zien.
Inmiddels heb ik vanmiddag foto's geschoten voor in mijn portfoliomap en mag ik met trots zeggen dat het er nu zo uit ziet:

Verder ben ik de afgelopen periode ook aan de slag gegaan met het bedenken van een nieuw imago voor een bestaande sport winkel. Hier hoort een heel concept bij, maar dat bespaar ik jullie. Als term, passend bij het nieuwe te bedenken imago + uitstraling, hadden wij: 'Native'
Uiteindelijk heb ik de winkel voorzien van een nieuwe huisstijl:

Daarnaast ben ik ook al enige tijd bezig met het ontwerpen voor een cd booklet voor de Nederlandse band ANNATAR
De hele hoes is af, wanneer de cd uiteindelijk uit zal gaan komen weet ik nog niet.
Omdat ik binnen nu en een kleine week toch mijn portfoliomap op orde moet hebben heb vanmiddag even snel printjes gemaakt, in een doosje gefrot en foto's gemaakt:

De booklet die in het doosje zit zal 10 pagina's tellen.

Vooral die cdomslag is geweldig!