[ART] Mexico + Improve + Biggelaar + Annatar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mireille

[ART] Mexico + Improve + Biggelaar + Annatar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 21:20

Misschien herinneren jullie je nog mijn vorige topic met allerlei bij elkaar geraapte rommel???
Ja? Nee? Deze was het in iedergeval > viewtopic.php?f=68&t=562229&hilit=

Inmiddels zijn we weer enige tijd verder en heb ik afgelopen school periode ruim voldoende afgesloten zonder ook maar iets te herkansen.

Eerst even terug naar het Mexico project. Dat was de 2de periode van het jaar. Een van de eindproducten was een BOEK.
Voor dat ik de omslag van dit boek kon maken was het de bedoeling dat je een definitief handmatig ontwerp zou inleveren.

U vraagt, wij draaien:

Afbeelding
Markers + kleurpotlood
Witte tekst (en tekst suggestie, balkjes) die je ziet zijn uitgesneden uit wit papier en later opgeplakt.

En dan nog even verder over mijn IMPROVE ENERGYDRANK. Ook terug te vinden in het andere topic. Ik had een energydrank ontworpen met een nieuw en fris imago. Daarbij ook een PROMOTIE POSTER. Ter illustratie van hoe het er uit zou zien had ik een 3D PROEF laten zien.
Inmiddels heb ik vanmiddag foto's geschoten voor in mijn portfoliomap en mag ik met trots zeggen dat het er nu zo uit ziet:

Afbeelding

Verder ben ik de afgelopen periode ook aan de slag gegaan met het bedenken van een nieuw imago voor een bestaande sport winkel. Hier hoort een heel concept bij, maar dat bespaar ik jullie. Als term, passend bij het nieuwe te bedenken imago + uitstraling, hadden wij: 'Native'

Uiteindelijk heb ik de winkel voorzien van een nieuwe huisstijl:

Afbeelding

Daarnaast ben ik ook al enige tijd bezig met het ontwerpen voor een cd booklet voor de Nederlandse band ANNATAR
De hele hoes is af, wanneer de cd uiteindelijk uit zal gaan komen weet ik nog niet.
Omdat ik binnen nu en een kleine week toch mijn portfoliomap op orde moet hebben heb vanmiddag even snel printjes gemaakt, in een doosje gefrot en foto's gemaakt:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De booklet die in het doosje zit zal 10 pagina's tellen.

Jettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 09:25

Wauw Fairie, ik vind allevier de projecten stuk voor stuk prachtig!

Echt super hoe je dat voor elkaar krijgt. Kun je heel trots op zijn!

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:09

Ik heb nu haast al zin om die CD van Annatar te kopen
geweldig!

Eve_lien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 11:20

Die cd zou ik zeker bekijken, al lag hij in de winkel!
Echt, geweldig werk.

Faux

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:06

Inderdaad, de projecten zijn stuk voor stuk prachtig ! Hier kan je zéker trots op zijn ! Vooral de CD-hoes en de kaft van dat boek spreken me aan.

MoonWencke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 12:32

Schitterend, Mireille! Vooral die cdomslag is geweldig!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 08:38

Ongelovelijk hoe je dit allemaal voor elkaar krijgt.
Maakt echt iedereen op die opleiding zulke mooie dingen? Want volgens mij ben jij echt een natuurtalent!

Hilde_92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 20:00

Hee Mireille,echt allemaal super mooi

Veirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 10:59

Volgens mij moet je voor dit werk echt veel geduld hebben, maar zo te zien heb jij dat zeker.
Ik vind echt alles geweldig! En de CD-hoes spreekt me het meeste aan.

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 14:20

Zoals gezegd in de andere topic, ik vind ze echt geweldig.
Ook de hoesje voor de cd vind ik echt heel mooi

Wuis schreef:
Ongelovelijk hoe je dit allemaal voor elkaar krijgt.
Maakt echt iedereen op die opleiding zulke mooie dingen? Want volgens mij ben jij echt een natuurtalent!

Dat vraag ik me ook af

kjoetie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 19:59

jij hebt zo'n talent super dat je er wat mee doet

Mireille

Re: [ART] Mexico + Improve + Biggelaar + Annatar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-06 12:58

Het is niet smerig of egotripperig bedoeld, maar ik sta vaak echt versteld van de dingen die soms wel eens door klasgenoten worden gemaakt.....
Bij zeker 70% van de mensen vraag ik me zelfs af wat ze uberhaupt op die opleiding doen.

De cd zal over een tijdje te koop zijn via internet (de website van Annatar). De booklets (voor in het doosje, het boekje) zal 10 pagina's bevatten met de lyrics en nog meer foto's van de band. Deze laat ik alleen nog niet zien. Wanneer de cd uit is kan ik deze wel aan jullie laten zien.

Het is wel moeilijk om het hele project te kunnen omschrijven en te laten zien. Het is niet alleen het maken van wat leuke dingetjes. Er komt een hoop research werk bij kijken, daarnaast echt een hélehoop voorstudies en kleur/vorm proeven. Globaal gezien ben je 80% van je tijd bezig met al het voorwerk. Bedenken en schrijven van goede concepten en studies etc. De overige 20% gebruik je voor de laatste afwerkingen en het digitaliseren.

Ik werk eigenlijk over uren, maar dat kan ook komen omdat ik perfectonistisch ben. De school dagen zijn vaak vrij lang en daarnaast moet je thuis ook nog een hele hoop doen vaak. Het komt ook voor dat ik echt tot midden in de nacht door werk.

Ik zit nu in het 2de leerjaar en heb donderdag een sollicitatie gesprek bij een groot internationaal (reclame/communicatie/business) bureau.
Einde van dit jaar loop ik een aantal weken stage, en dan het eerste half jaar van mijn 3de leerjaar nog.
Het laatste half jaar van het 4de leerjaar is er ook nog een stage, maar dat zal bij een ander bedrijf zjin.

Ben nu ivm de sollicitatie druk in de weer met het opstellen van mijn portfolio map!

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:04

wauw ziet er echt super uit !
je hebt echt talent !

Liza_vL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 13:58

Super gaaf allemaal! Ik heb zelf altijd zo weinig inspiratie en fantasie maar volgens mij ontbreekt dat zeker niet bij jou!