Wil deze toch laten zien aan jullie en hoop dat jullie tips hebben over hoe je sieraden beter kan fotograferen

1.

2.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Abalaydi schreef:De eerste vind ik een beetje te druk, de achtergrond lijdt me af.
Verder wel goed het scherptepunt laten zien.
De tweede vind ik wél mooi, alleen ik zou zelf de stekers dan weghalen met bijv. psp.
Farouche schreef:de 2de vind ik wel leukl,. maar heb je een reden dat je speciaal sieraden wilt fotograveren//?

Je hebt mooi het glimmerige laten zien, mooie kleuren, en leuk scherpgesteld op het midden!
) vind ik ook wel een leuk effect. pressent schreef:Ik vindt de tweede een beetje vaag dat is wel jammer,
de eerste vindt ik juist wel mooi maar idd wel druk alleen maakt dat het ook wel weer appart vindt ik.
de stekers mogen er wel bij hoor 

Ben ik nou de enige die benieuwd naar is hoe de oorbellen er uit zien van boven af?
Tja misschien komt dat wel omdat ik ze zelf ook maak
Terug naar de foto's, vindt de eerste erg mooi met de weerkasing van het zonlicht. De tweede vindt ik op zijn eigen manier ook erg mooi, hoewel ik de haakjes raar vindt blijven zitten, zonder is het te leeg maar nu steken ze ze er zo "raar" uit.