[tek] zee, paard, kasteel, zeeslang

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[tek] zee, paard, kasteel, zeeslang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 15:29

Bij gebrek aan tijd en inspiratie ben ik vandaag op werk maar aan de freubel gegaan....stelt niet veel voor als in let niet op vleugelbeestje anatomie etc etc...slechts een middagpauze tekening die begon omdat ik uit pure kwaadaardigheid een vel blauw aan het kleuren was. *don't ask * maar k vind het toch wel een leuk dingetje geworden..weer iets anders dan k normaal maak zegf maar er zaten ook draken op, maar daardoor werd het heel wijds aan de bovenkant. daarom heb ik er een stuk vanaf geknipt zodat je alleen dit vierkante stuk overhoudt.

Zeegezicht met kasteel

Naomi21

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 15:58

Ik vind hem wat minder dan je andere werk maar wel leuk!
Alleen... ik ben n beetje bang dat t vleugelpaard t niet gaat redden naar dat kasteel, die zit zo hoog!
Hoe loopt t af met dat paard, red ie t of niet?

SilverStorm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 16:13

hihi.. tuurlijk gaat ie het redden... of niet.......k was nogal kwaadaardig toen ik dit ging doen.. t koste me in m'n frustraat een half uur om dit tekeningetje te knutselen.. geen kwaliteit idd..hihi.... waarschijnlijk kon het me toen ook niet schelen of hij het zou halen of niet.. of dat hij in zee zou storten of opgekaand zou worden door de drie draken die rechtsboven in de tekening rondcirkelen....hihi... ah wel, laat ons zeggen dat ie het wel haalt...

Eowyn3003

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:46

Ik vidn eigenlijk de achterbeentjes nogal raar

Je andere werken waren mooier

More

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:49

Ik vind hem wel iets hebben! Hij is wel leuk,
maar idd zoals Eowy3003 zegt, je andere werken waren wel wat spectaculairder

Char_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:52

vind dat je mooiere werken hebt maar vind de tekening nog niet slecht! ik moet altijd even over jou site kijken als je weer iets nieuws op bokt hebt gezet

alena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 18:42

ik vind het een leuke "freubeltekening" zoals je het zelf noemt ja ik vind hem echt wel wat hebben...

Naomi21

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 19:39

SilverStorm schreef:
waarschijnlijk kon het me toen ook niet schelen of hij het zou halen of niet.. of dat hij in zee zou storten of opgekaand zou worden door de drie draken die rechtsboven in de tekening rondcirkelen....hihi... ah wel, laat ons zeggen dat ie het wel haalt...

Hihi ik zie al een vervolgwerk voor me waarbij t paardje net nog aan de drie hongerige draken ontsnapt! Mss kregen de draken alleen de staart te pakken en kon t paard alsnog op tijd wegvliegen?
Ik vind t iig wel een verhalen-inspirerend werkje! Of slaat mijn fantasie nou op hol?
Mmh ben iig blij dat t paardje het kasteel wel gehaald heeft!

SilverStorm

Re: [tek] zee, paard, kasteel, zeeslang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 18:07

nou, misschien wel... dat ik dit in het groot ga doen *tis a5 formaat ongeveer nu, de helft incl draken is eraf*

ach, en nu ben k niet meer woestig, en nu ga k me ergeren aan dat been.. *kuch* misschien toch maar even aanpassen

SuperSuup

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 15:50

Ik vind het weer erg mooi, heb pas heel je website doorgespit en ik vind je stijl erg leuk en mooi.