Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
.

Citaat:maar vond hem wel onwijs mooi!!
Citaat:Zat écht te twijfelen of ze wel goed genoeg waren voor UK?
Citaat:De eerste heb ik net geschreven
Citaat:heb inderdaad niet veel gezegd, als alleen sugesties gegeven hoe het misschien anders kan, maar dat wou zij niet
Dan ben je een schande voor al die talentvolle mensen die het wél op kunnen brengen om iets origineels te schrijven! Mensen die er vandoor gaan met een gedicht van een ander die zijn toch zó zielig en dat is nou een manier hoe een gedicht nou kapot gemaakt en/of gebruikt wordt..
En ik als gedichten-verslaafde die wél haar eigen gedichten schrijft, wodt daar nogal boos van!QuirA schreef:NEE, echt ik heb ze ECHT zelf geschreven, daar durf ik om te wedden!!
Daar zweer ik echt om!
De tweede heb ik zelf ooit vaker op internet gezet, maar echt ik DURF TE wedden dat ik ze zelf geschreven heb!!!
Je kan het mijn vriendin vragen die was er bij toen ik ze schreef!!
Echt waar, bij de eerste heeft laris geholpen (en nee ik wist niet dat die bestond) De tweede heb ik wél zelf geschreven tijdens nederlands, vraag maar leraar nederlands en ik kende het ook niet!
Sorry hoor dat ze al 'bestonden', zonder dat ik het wist, maar echt ik heb ze zelf geschreven, eerste met vriendin, waarschijnlijk zal zij die dan wel gekend hebben, maar dat wist ik niet. je hebt twee opties, geloven of niet, ik weet de waarheid dus hoop dat je de juiste keuze maakt en dat is dat ik ze níét van internet af gehaald heb!
Iedereen zal je respecteren als je een gedicht schrijft, ook al is het niks aan, niet mooi of niet leuk. Je krijgt misschien wel commentaar maar iedereen zal het waarderen dat je een poging hebt gedaan. Maar iets als waar je nu last van hebt, dat je 'aangevallen' wordt is omdat je iets gejat hebt..
En ik denk dat iedereen daar pissig om is..