[art] Kostuum: Röskur's ridder-outfit.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

[art] Kostuum: Röskur's ridder-outfit.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 18:37

Jawel! Het is nog niet helemaal af, maar dat zijn wat schoonheidsdingetjes. (en eventueel daarna nog wat gele tekeningen, maar dat weet ik nog niet zeker...) Vorige winter ben ik hieraan begonnen. Hij is dus nog niet helemaal af, maar we hebben hem wel vast getest zondag (topic op ITP) enne hier dus foto's.

Ruiterkleren heb ik níet gemaakt. Credit daarvoor gaat naar m'n vriend zelf. (en het dekje overigens ook niet, dat is gewoon 'n geel dekje )

Materiaal: Rood velours (en gele decoratie), leren riempjes / veters (voor bevestiging hoofdmasker en bij de borst.), gouden frutseltjes (voorkant hoofdmasker en teugels).

Afbeelding
Close-up hoofdmasker.

Afbeelding
In beweging.

Afbeelding
Nogmaals... Ik had een in 5 minuten in elkaar gefrutseld zwart ding aan. (zwart 75 x 200 cm lap stof, in het midden een hoofdgat geknipt en splitten voor en achter voor het paardrijden)

honolulu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:40

Mooi, hoe heb je dat hoofdstel zo gemaakt?

Mews

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 19:00

Dionne_Xx schreef:
Mooi, hoe heb je dat hoofdstel zo gemaakt?

Sorry, dat heb ik niet zelf gemaakt... Ik heb alleen de stofjes gemaakt. Het is een oud western-hoofdstel (en borsttuig). En een IJsco-zadel, maar ging er niet vanuit dat je dacht dat ik die ook zelf had gemaakt .

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:02

het pak van je vriend en het masker van het paard vind ik heel goed gelukt alleen jammer van dat stuk bij de borst, dat zakt totaal omlaag en zit geen figuur niets in.
misschien leuk om daar creatief mee bezig te gaan

Mews

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 20:27

lowara schreef:
het pak van je vriend en het masker van het paard vind ik heel goed gelukt alleen jammer van dat stuk bij de borst, dat zakt totaal omlaag en zit geen figuur niets in.
misschien leuk om daar creatief mee bezig te gaan

Mja, dat had ik zelf ook al gemerkt ja, helaas vrees ik dat er nu niet heel veel aan te doen is... Helaas valt het altijd anders als je het definitief gaat maken dan hoe je het verwachtte... (want ik heb het wel een aantal keren op Röskur gehad om die sluiting te maken en die vorm eruit te knippen...) Maar wie weet kan ik het nog wat innemen aan de bovenkant ofzoiets...

Pak van m'n vriend heeft ie dus zelf gemaakt, maar die heeft ie ook al 'n tijd.

vencedor

Re: [art] Kostuum: Röskur's ridder-outfit.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:34

IK vind het erg leuk. Alleen de outfit van het paard is wel erg lang achter mocht hij een keer gek gaan doen Waarvoor gaan ze gebruikt worden. Of heb ik daar overheen gelezen?

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: [art] Kostuum: Röskur's ridder-outfit.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 22:39

Staat stoer hoor! Geweldig!

Mireille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 12:28

Stuk stuk op de borst kun je ook aan je borsttuig maken op de zelfde manier als dat je de teugels hebt aangepakt. Dan zakt dat niet meer naar beneden!

FlynnlOver

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 18:09

Haha leuk gedaan zeg!

paardjes___l

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 18:13

gaaf gedaan zeg, daar zal wel wat tijd inzitten !!

Justy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:09

Oud topic, slotje dus.