Ik weet er niet echt een passende tekst bij te verzinnen .. Graag tips en commentaar over de bewerking, en ideeën voor een tekst.
Mag van één zin tot ongevéér drie zinnen zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mag van één zin tot ongevéér drie zinnen zijn.

SnelleMarz schreef:Erg zonde van de 'reflectie' in 't oog, ik weet niet wat er reflecteerd, maar het stoort me.
Vind 'm verder heel leuk bewerkt, met al die kleuren.
En ook ik heb geen inspiratie voor tekst/titel
Paraat schreef:Van Andy Warhol is ook de uitspraak: "In the future everybody will be famous for 15 minutes"."

Talisa schreef:Spreekt me niet echt aan. Door de reflectie idd, dat stoort nogal. Ook zou ik 'm iets anders gecropt hebben, dat je het hele oog ziet, nu mis je steeds een stukje aan de linkerkant.
Citaat:
Face the fear of all unknown
and see the heart inside.
So open up your eyes.
Citaat:Haunted eyes.
They always watch you breathing.
Talisa schreef:Spreekt me niet echt aan. Door de reflectie idd, dat stoort nogal. Ook zou ik 'm iets anders gecropt hebben, dat je het hele oog ziet, nu mis je steeds een stukje aan de linkerkant.
Fairie schreef:Waarom een tekst er bij?
Moet overal een tekst bij? Laat weg joh, prima zo.
Ik denk zelfs dat een tekst er doorheen de compositie zou snijden.
Titels ben ik niet zo goed mee.
Vind hem leuk, mooi gedaan. Alleen die helemaal rechts onder is nét wat te donker in verhouding met de rest. En die daar links van is nét wat te licht in verhouding met de rest.
Als je die even qua licht gelijk maakt aan de rest, of de rest ook lichter en donkerder maakt lijkt het me beter.