[FB] Nog geen goede titel en tekst ..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Faux

[FB] Nog geen goede titel en tekst ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 08:51

Afbeelding

Ik weet er niet echt een passende tekst bij te verzinnen .. Graag tips en commentaar over de bewerking, en ideeën voor een tekst. Mag van één zin tot ongevéér drie zinnen zijn.

inge81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 09:32

Wat dacht je als titel iets in de trant van Eyecatcher.

Tekst weet ik niet.

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 09:45

Erg zonde van de 'reflectie' in 't oog, ik weet niet wat er reflecteerd, maar het stoort me.
Vind 'm verder heel leuk bewerkt, met al die kleuren.
En ook ik heb geen inspiratie voor tekst/titel

Talisa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 10:21

Spreekt me niet echt aan. Door de reflectie idd, dat stoort nogal. Ook zou ik 'm iets anders gecropt hebben, dat je het hele oog ziet, nu mis je steeds een stukje aan de linkerkant.

Faux

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 10:22

SnelleMarz schreef:
Erg zonde van de 'reflectie' in 't oog, ik weet niet wat er reflecteerd, maar het stoort me.
Vind 'm verder heel leuk bewerkt, met al die kleuren.
En ook ik heb geen inspiratie voor tekst/titel

Tsjah, het is een raam. De foto is al vanláng geleden, maar ik zit ziek thuis dus ik ben helemaal aan het bewerken en foto´s maken en bladiebla.

Yabloko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:00

http://nl.wikipedia.org/wiki/Andy_Warhol

"Hij maakte ook vele (zeefdruk) portretten van beroemde personen, zoals Mick Jagger, Marilyn Monroe en vorsten waaronder Beatrix.
Van Andy Warhol is ook de uitspraak: "In the future everybody will be famous for 15 minutes"."

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:03

Paraat schreef:
Van Andy Warhol is ook de uitspraak: "In the future everybody will be famous for 15 minutes"."

Hey, dat was een vraag bij Lotto weekend miljonairs

Oke, back ontopic
vind het idee erg leuk, uitvoering ook goed, maarja, wat al gezegt is[enikzeghetlekkernogeenkeer], de reflectie is storend.

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:26

Ik vind het een gave bewerking. Die weerkaatsing stoort mij ook min of meer, erg jammer. Verder mooie scherpe foto. En bewerking is ook erg gaaf gedaan.
Tekst zou ik absoluut geen idee van hebben wat je hier nou bij kunt zetten.

Eve_lien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 15:06

Talisa schreef:
Spreekt me niet echt aan. Door de reflectie idd, dat stoort nogal. Ook zou ik 'm iets anders gecropt hebben, dat je het hele oog ziet, nu mis je steeds een stukje aan de linkerkant.

Hier heb ik weinig aan toe te voegen.
Bewerking vind ik wel leuk verder, eigenlijk.
Kleurtjes doen me wel wat. Al stoort het oog rechts onder me; die heeft net teveel contrast vergeleken met de rest.

Voor een tekst ehm.. laat me denken.

Citaat:

Face the fear of all unknown
and see the heart inside.
So open up your eyes.

- Open up your eyes » Jeremy Camp.

Citaat:
Haunted eyes.
They always watch you breathing.

Haunted eyes » Joseph Arthur.

Nouja. Ofzo. Geen Inspiratie.

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 15:24

Ik vind het heel leuk gedaan! De reflectie is inderdaad jammer, en het stukje links ook.

Verder vind ik sommige kleuren naast elkaar ook niet zo goed passen. De middelste strook vind ik goed gedaan, maar de bovenste, en vooral de onderste strook laten naar mijn smaak téveel contrast zien.

Mireille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:50

Waarom een tekst er bij?

Moet overal een tekst bij? Laat weg joh, prima zo.
Ik denk zelfs dat een tekst er doorheen de compositie zou snijden.

Titels ben ik niet zo goed mee.

Vind hem leuk, mooi gedaan. Alleen die helemaal rechts onder is nét wat te donker in verhouding met de rest. En die daar links van is nét wat te licht in verhouding met de rest.
Als je die even qua licht gelijk maakt aan de rest, of de rest ook lichter en donkerder maakt lijkt het me beter.

Sap

Re: [FB] Nog geen goede titel en tekst ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:15

Ik vind hem heel mooi.
Lekker kleurrijk en ik vind de mascara ook mooi.
Niet geklonterd of uitgelopen..

Alleen de reflectie ja

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:08

Bij dit soort oogfoto's vind ik het zelf altijd mooier als de iris scherper is dan de wimpers, dat heb je hier andersom gedaan. Kleurtjes zien er mooi vrolijk uit zo, zit er nog een idee achter de volgorde? Misschien is het strakker als je de drie kleurtjes *rozeachtig/blauwachtig/groenachtig* naast elkaar zet of juist helemaal uit elkaar haalt.

Rainie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:20

Heeft vagelijk iets van Andy Warhol.

Ik vind dat er vrij weinig evenwicht in zit. Ik zie niet echt dat de kleurvakken consequent zo geplaatst zijn. Is daar echt over nagedacht? Ik probeer een lijn te vinden, maar het lukt niet helemaal, snap je? Verder zijn sommige vlakken zwaarder dan anderen, zoals die oranje/groene rechtsonderin. Ik vind de afsnijding van het oog ook een beetje zwak. Je mist net een ooghoek. Ik ben in principe helemaal van de strakke over-de-top uitsnedes, maar het is net alsof je hem niet verder durfde uit te snijden. En het oog helemaal vond je te saai, lijkt wel. Als je zoiets wilt doen moet je het overdrijven, niet er tussenin gaan zitten.

SofieBeau

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 22:09

Nu zal ik misschien wat mensen tegen me krijgen, maar ik vind dat stukje oog dat je mist net wel wat hebben

het verschil in contrast tussen die rechtsonder en die er links van is inderdaad wel heel groot, misschien zou je dat nog kunnen veranderen ?

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:22

De foto doet het bij mij niet ..

SdaphneS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 17:44

Ik vind hem wel mooi, alleen vind ik de middelste foto te licht, die had best wat donkerder mogen zijn.
Verder vind ik niet echt dat er een tekst bij hoort.
De foto zegt al genoeg vind ik.

Kim_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:35

Ik ben het met SdaphneS eens dat echt een tekst overbodig is.. Aan de andere kant kan het ook weer wel.
En ik ben het niet eens met de mensen die zeggen dat de reflectie niet mooi is. Dat is juist de charme van de foto want stel je eens voor hoe het eruit ziet zonder reflectie.. Dan heb je een bijna dood nietszeggend emotieloos oog en dat vind ik niet mooi..
Ik zal wel ff denken over een tekstje

Kim_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:41

Different colours,
Different points of views.

Dat misschien?

Kim_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:42

volgensmij is het dan 'different points of view' maar nu weet ik het ook ff nie meer

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 21:11

Talisa schreef:

Fairie schreef:
Waarom een tekst er bij?

Moet overal een tekst bij? Laat weg joh, prima zo.
Ik denk zelfs dat een tekst er doorheen de compositie zou snijden.

Titels ben ik niet zo goed mee.

Vind hem leuk, mooi gedaan. Alleen die helemaal rechts onder is nét wat te donker in verhouding met de rest. En die daar links van is nét wat te licht in verhouding met de rest.
Als je die even qua licht gelijk maakt aan de rest, of de rest ook lichter en donkerder maakt lijkt het me beter.

Niks aan toe te voegen.
Heel erg apart.

Butterfly14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 14:09

Ik zal niet alles gaan herhalen wat er gezegt is. Ik vind het een gaaf idee, maar ik zou een andere foto nemen. Hij is zo raar aan de bovenkant, net alsof er een hele uitstulping ofzo zit... Ik denk niet direct aan een oog, maar meer aan iets 'buitenaarts' :s

Wel heel leuk idee, maar het moet naar mijn idee nog beter uitgewerkt worden, ben benieuwd!

Yank

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 17:20

Reflecties krijg je heel snel als je foto's maakt van ogen, het kan opzich iets hebben, maar vaak doet het afbreuk aan de foto.

De bewerking vind ik leuk gedaan.