[fb] the bottom of your heart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Waventy

[fb] the bottom of your heart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 22:57

Afbeelding

tips en commentaar graag maar onderbouwd.

gr lara

Yabloko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 00:16

Je hebt een spannende foto uitgekozen. Pas wel op met auteursrechten als hij niet door jou is gemaakt.

Ik zie geen verband tussen de afbeelding en diens tekst, heb je onderbouwing? Zo niet, ga daar dan naar op zoek. Maak er nog eens een paar van

Meisje201

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 05:51

Heel mysterieus!
vind de 'mist' niet zo heel mooi erbij, geeft imo een beetje 'rommelige' indruk.
Snap idd ook niet de tekst hoe hij bij de foto zou passen

Waventy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 10:40

Thnx, alleen de achtergrond is niet van mij.. De afbeelding ben ik zelf.

the bottom of your heart, de kleuren en het wazige, staat voor de gebeurtenissen die zijn gebeurt. Veelal donkere kleuren, maar in het midden zit toch nog dat licht.. Dus ergens in je hart is nog plaats voor iets moois.. En het hart, dat is mijn hart--> Daarom mijn afbeelding.

Yabloko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 12:12

Wjerdo; het beeld in samenhang met de tekst komt nagenoeg niet uit de verf. De kracht van je wil, je hart tegenover de donkere gebeurtenissen is niet contrastrijk genoeg. Misschien kan je een nieuwe maken met tekst achterwege. Gebruik desnoods de tekst alleen als titel.

Ik denk dat de foto meer tot zijn recht komt zonder de bewerking. Het is een hele vastberaden foto.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:50

Ik vind hem eigenlijk te klein om echt iets over te zeggen. Van wat ik kan zien is de foto niet scherp om mee te beginnen. Het smudgen van de haren vind ik slordig gedaan en de witte vlekken eroverheen snap ik niet.

Ik denk dat je veel beter kan dan dit als je er meer tijd aan besteed.