FB kat in het zwart deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pipanda

FB kat in het zwart deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 22:01

hallo allemaal naar aanleiding van dit topic viewtopic.php?f=68&t=560731&hilit=
wilde ik de bewerking van de kat laten zien die ik op pagina 4 gebruikt heb.Ik ben benieuwt wat jullie er van vinden en of ik nog ergens wat kan verbeteren.

dit is het orgineel
Afbeelding

en zo is het geworden
Afbeelding

In het topic heb ik dit er van gemaakt,de bewerking noem ik; KAT en MUIS?????????
Afbeelding

Ik ben benieuwt naar jullie reacties
groetjes pipanda

Austria

Re: FB kat in het zwart deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 22:22

pipanda, het is supermooi geworden. Je bent wel heel goed in bewerken. *o/*
Hmm, het is misschien een idee om in het andere topic ook steeds een link van het origineel te posten?

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 22:28

pipanda, in het topic had ik ook al gereageerd, en zei ik dat ik de positie van de kat niet zo mooi vond.
nu zie ik pas hoe de kat ligt en zie ik dat de kat juist heel mooi is bewerkt!
de kleuren zijn prachtig aangepast, en nu begrijp ik ze positie.
misschien kun je inderdaad het origineel er volgende keer bij doen, dan krijg je nog meer compliment,

groetjes annique

pipanda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 22:36

Ja ik wou eigenlijk de foto er bij zetten maar ik denk niet dat dat mag dus doe ik het maar zo. Bedankt voor jullie komplimenten ik ben nog niet zo heel lang met fotobewerken bezig, maar soms wel heel erg precies en ik ben ook erg lang met een bewerking bezig voordat hij echt naar mijn zin is.Ik leer wel veel sneller nu op dit forum als eerst.Je gaat steeds weer beter kijken he

secricible

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 23:06

ik vind alleen de glinstering in het zwart niet mooi, volgens mij klopt die niet helemaal bij de kat. Volgens de weerspiegeling zou de kat recht naar beneden moete nkijken en dat doet hij niet. Of zie ik dat fout?

Kasmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 23:09

secricible schreef:
ik vind alleen de glinstering in het zwart niet mooi, volgens mij klopt die niet helemaal bij de kat. Volgens de weerspiegeling zou de kat recht naar beneden moete nkijken en dat doet hij niet. Of zie ik dat fout?

De weerspiegeling maakt het juist wél af vind ik..
Hij klopt naar mijn idé ook gewoon. Vind hem heel
leuk!

pipanda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 23:14

Ja ik weet dat hij naar beneden moet kijken maar ik had eerst het paard gedaan en ik zou eigenlijk niet weten hoe ik die spiegeling mooi naar voren zou kunen krijgen zonder raar te worden.Dus toen heb ik die kat maar naar dezelfde kant gespiegelt het is dus een soort kompromie tussen spiegelen en schaduw, die wel naar een kant op kan lopen.

pipanda

Re: FB kat in het zwart deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 00:18

Ik heb het even met een ander paard geprobeerd die wel recht te spiegelen was (en dus ook de kat opnieuw gespiegelt )dus hier het resultaat

Afbeelding

Ik denk zelf ook dat de spiegeling zo beter klopt maar aan de vorige stoorde ik me niet echt.

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 07:09

nou soes dit vind ik dus hellemaal niks het is lelijk het glimt te veel er loopt een deuk in de tafel er is te veel lege ruimte echt verschikkelijk nooit zoiets stoms en lelijk gezien moet er bijna van kotsten maar goed blijf jij maar lekker de dingen verprutsen ben je goed in
groetjes soes

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 07:11

hahahahahahahahahahaha jij denkt nou ja weet ik zeker 1 APRIL kikker in je bil hij is topie hoor maar ja dat wist je al had het origineel al gezien en die spiegeling klopt volgens mij wel hoor stoort mij niet nou ik zie je nog wel doei lol

Manon_S

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 08:17

Wauw mooi gedaan het lijkt net op de 2de bewerking
alsof de kat en het paard op een glazen plaat staan