Laat even weten wat je vind, maar kraak me niet af. Ik zie echt geen toekomst als schrijver hoor 
Hoofdstuk 1
Het was vrijdag 15.00u. Nog één uur en Evi zou voor twee maanden verlost zijn
van school. Dit schooljaar had Evi haar zo hard verveeld tijdens de lessen dat ze
het wel welletjes vond. De leerkrachten zelf waren ook blij dat het schooljaar bijna
om was, want Evi was een van de grootste leerkrachtplagers op school. Deze vakantie
zou ze zoveel mogelijk lol maken. Ze mocht met haar vriendje Chuck, zijn vrienden
en haar vriendinnen ( die trouwens ook koppels waren ) naar het grootste festival
in de buurt. Ze zouden er twee nachten blijven slapen, samen in een tentje met haar
vriendje Chuck. Ze kon niet wachtten. Ze zou dan misschien eindelijk ontmaagd
worden.. De tijd ging traag voorbij. Daarom deed Evi met haar handen het gebaar
naar haar boezemvriendin Eef, dat ze de les maar saai vond. Ze waren al sinds hun
geboorte goede vriendinnen. Nu, 15 jaar later, zijn ze onafscheidelijk! Hun ouders
zijn ook goed bevriend, en dat maakt te situatie alleen nog maar makkelijker.
Eef deed teken terug dat ze verlangde naar de vakantie, al snapte Evi daar niet veel van.
Opeens hoorde ze grote voetstappen naar haar toekomen. Ze keek omhoog en daar stond
Mevr Geldof. Ook wel mevr geldwolf genoemt. Ze keek met een strak gezicht naar
Evi en Evi keek, bijna lachend, naar mevr Geldof. 'Zo meisje, interesseert de laatste
les jou niet?' 'Oh niet helemaal' zei Evi op een grappende toon. 'Allen vind ik deze uitleg
nogal onnodig, het is de laatste les, na de vakantie zijn we dat allemaal vergeten,
tenzij er hier van die watjes zitten die de hele vakantie blokken.' Evi keek speurend
de klas rond. Vandaag was Ward, de strever van de klas er niet. Hij was ziek, hij had
de diaree. De klas begon te lachen. Mevrouw Geldof stond met een rood gezicht
voor Evi , terwijl Evi knipoogde naar de mevrouw. Ze voelde haar goed. Het was
voor de zoveelste keer gelukt een leerkracht voor schut te zetten. Ze ging languit
op haar stoel hangen, afwachtend tot de leerkracht weer naar voorstapte.
Net voor mevr. Geldof iets wou zeggen ging de bel. Evi nam snel haar boeltje en
weg was ze. Een paar mense van de klas riepen naar Evi; ' Hé goed gedaan meid
Je hebt klasse!'
Evi stapte enthousiast naar buiten met Eef achter zich. Vanaf nu was de vakantie begonnen!
Hoofstuk 2
Het was 8u ’s Avonds. Evi voelde haar geweldig goed. Vanavond ging ze een film kijken
bij Chuck. Van film kijken zal niet veel in huis komen, maar ze had er zin in. Ze ging nog even
op msn , maar er was niemand online waar Evi zich in interesseerde. Ze besloot haar
kleren maar eens te gaan uitzoeken. Ze deed haar kleerkast open. Vol kleurrijke dingen die er
uit palmden. Ze besloot haar string aan te doen met het geweldige tekstje; We Gonna Have
Fun! Evi moest er altijd om lachen. Ze deed haar funny spijkerbroek aan en een strak topje.
Nog snel wat make up en toen schoof ze van de trap naar beneden. 'Haaj mam, ga zo vertrekken'
' Okej is goed, om 23.00u thuis hé! ' Ze knipoogde naar haar moeder en ging de deur uit.
Onderweg naar Chuck ging haar mobieltje. ' Hoi moms ,veel plezier bij Chuck! Zit nu bij
David. Tot morgen! Liefs Eef' Evi glimlachte. Wat had ze toch een supper vriendin. Ze was
er altijd voor haar en dat vond Evi heel belangerijk. Eindelijk was ze bij Chuck. Het was wel handig
dat hij niet ver weg woonde. Evi belde aan en zn moeder deed open. ' Haaj Evi , Fijn dat je
er weer bent! ' Evi gaf haar een zoen en stapte binnen. Sinds Evi 5 maanden met Chuck is heeft
de moeder van Chuck haar altijd goed opgevangen. Ze was een hele lieve mevrouw ,
die nergens mee inzat . Ze stond altijd voor je klaar. Evi ging naar boven en sprong bij Chuck
op bed. Ze omhelsde elkaar en gaven elkaar een zoen. ' Hoi Grote Teddy van me ' zei Evi.
' Hallo lief prinsesje van me ' antwoordde hij. Ze gingen rechtop het bed zitten. ' Is het goed dat
we Greace gaan kijken, Evi? ' Evi stemde toe. Deze flim had ze al veel keer gezien. Ze vond het
een geweldige film en heel romantisch. Nu zeker, als ze bij Chuck zat. Chuck zette de video
op en daar lagen ze dan, Evi in Chuck's armen, naar Greace te kijken. Tijdens de liedjes begon
Evi luid mee te zingen en toen de film gedaan was was het nog geen 23.00u. Ze kon dus nog
even bij Chuck blijven. ' Chuckie! Ga es op je buik liggen. ' Chuck keek benieuwd naar Evi
en ging op zijn buik liggen. Evi trok zijn t-shirt omhoog en gaf hem een massage. Chuck
genooit ervan en dat maakte Evi blij. Ze was nog nooit zo verliefd geweest! Nadat Evi Chuck een
massage had gegeven lagen ze nog even naast elkaar in bed. Ze keken in elkaars ogen.
' God, ik kan niet wachtten tot het festival begint. Ik kijk er zo heen uit ' Evi glimlachtte.
' Ik ook! ' Zei ze zachtjes. Chuck keek naar Evi. Hij werd rood. ' Nou ja.. Zou je.. Als het..'
Chuck stotterde. ' Zeg het nou maar rustig hoor, ik ga je niet aanvallen! ' Chuck keek haar aan
' Zou je als het zo ver is , op het festival.. Misschien met me naar bed willen? ' Evi
werd ook rood.. Ze wist wat haar antwoord was, ze was er vrijwel zeker van ..
' Natuurlijk ' zei ze lief. ' Maar, als we geen voorbehoudsmiddelen hebben doe ik het niet '
Antwoordde ze. Chuck begreep haar best en hij wou niet dat ze binnekort zwanger rondliep.