[Foto's] Poedersneeuw

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chans

[Foto's] Poedersneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 23:51

Deze foto's zijn al een tijdje geleden gemaakt en op dat moment was ik de Macro instellingen nog aan het uitproberen. Ze zijn (vind ik) redelijk gelukt maar het kan natuurlijk altijd beter.

Afbeelding

Afbeelding

Nou laat maar horen..

Chans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 11:23

helemaal niemand?

Er wordt wel gekeken maar niemand geeft tips etc. Of ze zijn zo'n lelijk dat iedereen meteen wegklikt of ze zijn zo mooi (hehe) dat iedereen spontaan vergeet om wat te typen?

soubieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:25

de compositie kan beter en de 2e foto is jammergenoeg niet zo scherp als de eerste

Chans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 11:26

hier kan ik wat mee bedankt. Idd het is heel jammer dat foto 2 niet zo scherp is als de 1e. Ik was de macro functie aan het testen en die is zoals je ziet niet zo goed gelukt als ik gehoopt had

Eve_lien

Re: [Foto's] Poedersneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 11:27

Ik heb inderdaad gekeken en weer weg geklikt.
Gewoon omdat het weer lente wordt, ik de sneeuw achter me wil laten en de krokusjes op de foto wil zien staan .

Nee gekkigheid.
Persoonlijk had ik de foto's gecropt.
Je aandacht gaat nu eerst naar de achtergrond en dan pas naar hetgeen wat je op de foto hebt willen zetten.
Bovendien is het laagje sneeuw leuk, maar ik vind het 'onderwerp' van de foto nu niet echt aanspreken.

Maar; je macrofunctie werkt .
Voor meer reacties moet je misschien wat 'uitdagendere' foto's maken. Doe eens gek!

Chans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 11:35

Dit was mijn 1e topic op crea bea en wilde onbewerkte fotos plaatsen, heb nog veel meer liggen maar dat moet nog helemaal uitgezocht worden.

Maar idd volgende keer als ik wat post (als ik wat gevonden heb hehe) zal ik eraan denken ze te bewerken of te croppen alvorens ze te plaatsen (al denk ik dat bewerken vaak het doel van het fotograferen wegneemt)

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-06 12:57

Bij de eerste vind ik de achtergrond te storende .. zou wat minder 'achtergrond' nemen dan, dus of er dichter op of croppen. De tweede is helaas niet helemaal scherp.

Chans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-06 13:19

bedankt Jaduuh.

De 2e is idd niet helemaal scherp en dat is jammer. De 1e is een ongecropte foto maar een volgende keer zal ik de fotos eerst bewerken zodat het misschien voor het oog wat mooier wordt