Ik werd vanmorgen wakker en het eerste wat ik zag was me kat die me zo aankeek:

Moest uiteraard gelijk een foto maken!!
Toen ik op mijn balkon stond was me moeder al druk aan het zwemmen pakte me camera en net toen ik een foto wou maken [voor familieboek] gebeurde er dit.
Aangekleed en ik ging me vader uitlaten met de rolstoel kwam vervolgens dit bord tegen:

heb me vader uiteraard meteen losgelaten
toen ik in me eentje verder ging wandelen langs het strand hoorde ik enorm veel lawaai ik zag vervolgens iets en uiteraard heb ik dit voor jullie vast gelegt

Nadat ik thuis was eventjes met de pc gerommeld nieuwe muis geinstaleerd:

de wel beroemde struisvogel wou uiteraard ook weer in de schijnwerpers staan dus bij deze!!!
Pc afgesloten en ben ik naar de kelder voor een verse fles champagne gegaan ik schrok me kapot jullie raden nooit wie ik daar tegenkwam!!!

Ik en die gast een flinke fles champagne opgedronken en daarna naar de fietsenwinkel gegaan nieuwe fiets kopen helaas vond ik deze fiets toch mooier dus is die gast mijn gaan helpen met fietsen

Nou wij stukje gaan fietsen en toen kwamen we me tante ook nog tegen jeetje ik kon me lach niet inhouden die heeft een breed voorkomen gekregen!!
Jullie snappen vast wel dat ik een drukke dag heb gehad en dan te bedenken dat ik nog een halve dag moet
Die plaatjes
.