Een paar dagen geleden heb ik een tekening gemaakt van de pony van een vriend van mij, van een foto af, maar die foto krijg ik nu niet op de computer. Ik teken eigenlijk heel weinig en dit is een van mijn eerste echte tekeningen. Ben benieuwd naar jullie reacties en ik wil héél graag tips, aangezien ik die zwaaaart nodig heb
Groetjes, Sjoukje
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-03-06 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Tag in titel.
Ik heb (stiekem ) ook al wat neergezet in het taxatietopic, maar ik zal het hier ook nog maar eventjes doen
- Ik vind het oog niet zo mooi uitgewerkt, er had meer detail in gemogen, en volgens mij zit er iets in de vorm niet helemaal goed. - heb je geveegd? Het lijkt een beetje vegerig namelijk, maar tegelijk krasserig. Zeg maar, alsof je eerst hebt 'gekrast' en daarna hebt geveegd. - Heeft ie een wenkbrauw? - z'n bitring vind ik niet zo mooi, had wat meer mogen 'glimmen' - Bij z'n bles heb je een 'lijntje' getrokken, daar had je beter haartjes van kunnen maken. Nu zie je duidelijk het lijntje lopen - Dat geld ook voor z'n oren, die had je ook best wat 'hariger' kunnen maken
Hoop dat je er een beetje aan hebt . Z'n manen vind ik trouwens wel aardig gelukt .
Ik vind em super!! Het enige is dat je em te 'vors' hebt neergezet. Een iets te brede neus en kaak. Het lijkt indd of hij een wenkbrauw heeft, hihi Het hoofdstel heb je echt mooi gedaan!! Maar verder echt super!! En ik vind dat vegerige helemaal niet storen
Ik weet natuurlijk niet hoe hij op de foto is
Laatst bijgewerkt door 1234 op 24-03-06 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat heb je mooi gedaan hoor.... Hoe heb je die foto gemaakt dan?? als je em met digi gemaakt heb kan je em via kabeltje op de pc zetten...En anders met een scanner....
Ziet er al aardig uit voor 1 van de eerste keren. Hij lijkt wat 'kort' [oren tot neus] en iets scheef ofzo. Het oog had iets meer contrast mogen hebben.