hey fen!
ik vind 'm echt supermooi, je gaat al best wel goed vooruit volgens mij 
maar je wilde tips, dus die zal je krijgen ook...
je hebt de details al best mooi te pakken, die geven hem uitstraling zal ik maar zeggen (donkere details bij oog/mond enzo). maar verlies de verhoudingen niet uit het oog; ze kloppen al best goed, maar als je goed kijkt zie je dat het voorhoofd iets langer mag bijvoorbeeld, en de onderlip ietsjes minder breed. hoewel ik nu ook zie dat de foto onder een beetje scheve hoek is genomen, dus opzich klopt het wel met je tekening 
maargoed, probeer hulplijnen te trekken zodat je een inzicht krijgt in de verhoudingen van het hoofd. en je kan zo nu en dan je tekening in de spiegel bekijken, of had ik dat ooit al eens gezegd...?
verder vind ik dat je best wat meer met licht en donker mag spelen, zo wordt ie des te levendiger. niet bang zijn, het lukt je best! op de foto is de lichtval juist zo mooi.
al met al vind ik hem helemaal niet slecht, de neuslijn is supermooi en de snuit lijkt lekker zacht 
ik merk trouwens dat er vaak als commentaar wordt gegeven dat een tekening 'krasserig' is. als je 't mij vraagt maakt dat (nog) niet echt uit. liever eerst de verhoudingen/anatomie en karakteruitdrukking onder de knie hebben, daarna komt pas de vachtuitdrukking. en trouwens, iedereen heeft zijn eigen tekenhandschrift.
maar ik draaf weer door, keep up the good work fen