ik had dit gedicht gemaakt bij een foto van een golf maar ik plaatste hemte laat want ze waren al wat foto's verder maar ik wou toch me gedicht met jullie delen. dus hier is die.
Een golf,
Ik sta op het strand, het zand tussen me tenen. Geruis van de zee, het donderen van de golven. Sluit me ogen, de wind door me haren. Het gevoel dat je even bij me bent. Je warme armen die me beschermen. Beschermen tegen de wind. Die me warm houden. en me nooit meer los lieten. De zachte woorden, die zeggen dat je van me houd. Verlangend naar jou liefde. Verlangen dat je van me houd.
De wind stopt, ik open me ogen. De zon schijnt in me gezicht. Ik wou dat ik je kon vast houden. En dat je me nooit meer verliet.
Ik bleef staan kijken naar de golven. Ze donderde tegen de dam. Breken uit elkaar. Zoals wij braken… Ze vallen uit een. Zo vielen wij ook. Maar de golf komt weer bij elkaar, In het water. Maar wij zullen altijd apart zijn..
hey wauw mooi zeg! er staan weer een paar spelfoutjes in (geeft niet hoor) ik haal ze er wel ff uit.
Een golf,
Ik sta op het strand, het zand tussen mn tenen. Geruis van de zee, het donderen van de golven. Sluit mn ogen, de wind door mn haren. Het gevoel dat je even bij me bent. jouw warme armen die me beschermen. Beschermen tegen de wind. Die me warm houden. en me nooit meer los lieten. De zachte woorden, die zeggen dat je van me houdt. Verlangend naar jouw liefde. Verlangen dat je van me houdt.
De wind stopt, ik open mn ogen. De zon schijnt in mn gezicht. Ik wou dat ik je vast kon houden. En dat je me nooit meer verliet.
Ik bleef staan kijken naar de golven. Ze donderden tegen de dam. Breken uit elkaar. Zoals wij braken… Ze vallen uit een. Zo vielen wij ook. Maar de golf komt weer bij elkaar, In het water. Maar wij zullen altijd apart zijn..
van me heb ik mn gemaakt, maar daar kun je ook mijn van maken als je dat mooier vindt. En de zin : ik wou dat ik je kon vasthouden, heb ik veranderd in ik wou dat ik je vast kon houden, klinkt wat mooier vind ik, vind je ook niet? Ga vooral zo door met dichten, je bent er goed in!