[FOTO] fotoshoots: mooiste hondenfoto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dierenlover

[FOTO] fotoshoots: mooiste hondenfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 17:17

ik heb deze week een heleboel shoots gehouden van de honden, en ik heb er slechts een miniem aantal laten zien, (ik denk zelfs maar 1 )
dus hier is dan een (kleine ) selectie uit de shoots (goed voor ongeveer 300 foto's ) ik heb er een randje omheen gesmeten, en af en toe de helderheid en het contrast wat naar boven gehaald omdat sommige erg donker waren

1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding

4.Afbeelding

5.Afbeelding

6.Afbeelding

7.Afbeelding

8.Afbeelding

9.Afbeelding

10.Afbeelding

11.Afbeelding
beetje met contrast gewerkt, in zwart/wit gedaan (ik vond deze toch wel apart , ze staat aan het graf van mijn eerste hamster , Flip )

12.Afbeelding

13. wat een liefde (over incest gesproken, dat zijn dus moeder en zoon )
Afbeelding

14.Afbeelding
veel te vette poedel! sinds hij gecastreerd is , vreet ie als een varken

15.Afbeelding

16.Afbeelding

17.Afbeelding

18.Afbeelding

19.en om met een cliché te eidigen : ons zicht vanuit de woonkamer (maar de foto is wel getrokken vanuit de tuin)
Afbeelding

sommige foto's lijken erg onscherp zie ik nu , maar geloof me, op origineel formaat zijn ze allemaal haarscherp ik heb ze helaas enorm moeten verkleinen

Trudy_dJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:20

Leuke en mooie foto's hoor!
Ik hoor vaak mensen zeggen dat ze poedels niet mooi vinden, maar ik vind ze echt wel leuk!
Ze zijn zeer intelligent. Alleen zou ik eerder voor een zwarte kleur kiezen dan wit.
Maar erg leuk hoor!
Hebben jullie een kennel?

danie_horse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:24

nummer 4,8,10 zijn egt heel mooi leuke honden trouwens

Zunzuncito

Re: [FOTO] fotoshoots: mooiste hondenfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:25

Erg mooie foto's! Ik ben wel een voorstander van foto's bij lagere zon, maar bij witte honden is het toch jammer van de kleur die je dan ziet. Dat is net wat minder. Het ziet er uit als een hele vrolijke beestenbende! En die "ik ben hier de baas" foto 10... , die wil je met dat humeur niet tegenkomen 's avonds laat.

dierenlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 17:47

bedankt!!
trudydejong : whaha, nee , we hebben geen kennel we hebben 3 koningspoedels en een tibetaans terriër (arm ding tussen al die grote monsters ) en ik hoor mensen ook vaak zeggen dat ze peodels lelijk vinden , maar ik vind ze super! (alleeen die 'leeuwenkapsels' vind ik verschrikkelijk )

daniehorse : bedankt!

ekkie: ja, vind ik ook heel jammer en vrolijk zijn ze wel ja
foto 8,9,10 en 11 (zowat al de gevaarilijk uitziende foto's ) is Laika, de enige teef tussen alle mannetjes, nou, ze staat heel goed haar mannetje hoor, dat is eraan te zien op de foto's

dierenlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 21:43

iemand nog tips/commentaar? (sorry, ik weet dat ik moet wachten, maar ik ben een stuk ongeduld )