[FB] van 3 foto`s een gemaakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

[FB] van 3 foto`s een gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 23:07

Ik heb van 3 foto`s een gemaakt

wat heb ik gedaan : achtergrond heb ik bewerkt wedstrijd paard uitgeknipt en de berijdster weggehaald
mijn kids van hun hobbelpaard afgeknipt en deze op het wedstrijdpaard geplakt daarna heb ik het paard in de achtergrond laten verdwijnen met zijn voeten zodat het een geheel werd
daarna heb ik de orginele foto`s verkleind en gekoond in de achtergrond nog even wat tekst erbij gezet en een kadertje gemaakt ik vind hem zo wel af wat vinden jullie er van de tekst heb ik express in de kader door laten lopen

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 07:54

Ik vind hem wel heel apart eigenlijk. Dat is toch de foto van Rosanrosan hier op Bokt? Voor de wedstrijd? Je ziet wel dat je haar hebt weggewerkt maar het is heel leuk gedaan!! Alleen de foto rechtsboven is minder...het is een beetje onduidelijk wat voor dier er daar op de foto staat... Verder vind ik de mist of wat het dan ook is wel wat hebben...

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 08:21

shalimar dat klopt ik wilde eigelijk meedoen met die wedstrijd maar rosan zou het waarschijnlijk niet leuk hebben gevonden als ze er zelf niet meer op zat dus winnen zal ik toch niet kunnen ten tweede heb ik geen eigen paard dus aan een fotoshoot van mijn paard had ik dus ook niets we hebben namelijk alleen een hobbelpaard wat in mijn verhaal al stond ik had de kids van hun hobbelpaard gehaald

pipanda

Re: [FB] van 3 foto`s een gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 07:59

Leuk gedaan met een ,mooie achtergrond,mooi die voetjes in de mist.Alleen de staart zou ik iets anders uitknippen al het groen eruit dan maar iets minder dikke staart.eventueel met een nat vingertje weer meer staart maken.Die 2 kleine fototjes zou ik weglaten. groetjes pipanda.

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 15:42

Ik vind hem leuk.
De staart iets netter uitknippen en de kleine foto's misschien ook ..

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-06 18:37

ja de staart en manen moet ik nog een beetje doorkrijgen maar veel oefenen en mischien zijn er nog meer tips