) Vandaag staart, vleugel-binnenkant en achtergrond gedaan en hij is af
. (en de kettingen en het symbool)
Hij is wat abstracter dan de meeste airbrush-werkjes, maar goed... Het symbool dat op zijn linkerborst staat (rechts vanaf de 'kijker') is een Adinkra (jaja, lastige woorden
uit Afrika) symbool, en het symboleert de belangrijkheid (... is dat een woord?) van dat je iets leert van het verleden. Binnenkant v/d vleugels is 75 % opacity, maar dat kan je eigenlijk alleen zien bij de wolkjes links. En ik was al weer helemaal vergeten dat er in de maan een pentagram staat
. Het vuur in z'n ogen is een reflectie, recht voor hem is dus vuur...Hij is gemaakt op 4 x deze grote.
Gemaakt met adobe photoshop, met name airbrush-tool. (en manen en staart en kettingen met size 3 paintbrush) Met m'n trouwe wacom tablet tekenpen.

) Ik weet wat je bedoelt van het vuur, maar eigenlijk vond ik het zelf niet gigantisch passen + het was al vrij druk (heb ogen vrij op het eind gedaan), maar ik vond vuur persoonlijk wel mooier dan bv. 'gewoon' die wolken ofzo gereflecteerd.... Maar met name omdat het beest zelf al zoveel ruimte in nam vond ik vuur niet echt meer passen...