[comptek] Devilhorse

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

[comptek] Devilhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-06 14:12

Heb niet zo'n geweldig concentratie-vermogen laatste tijd (ga denk ik weer te laat naar bed, hmm...) maar nu issie dan toch eindelijk af... (na elke keer hem open hebben staan en alleen maar random surfen, bokken, en msn-en ben ik er vanochtend toen er niks anders te doen was maar eens echt ermee aan de slag gegaan weer. ) Vandaag staart, vleugel-binnenkant en achtergrond gedaan en hij is af . (en de kettingen en het symbool)

Afbeelding

Hij is wat abstracter dan de meeste airbrush-werkjes, maar goed... Het symbool dat op zijn linkerborst staat (rechts vanaf de 'kijker') is een Adinkra (jaja, lastige woorden uit Afrika) symbool, en het symboleert de belangrijkheid (... is dat een woord?) van dat je iets leert van het verleden. Binnenkant v/d vleugels is 75 % opacity, maar dat kan je eigenlijk alleen zien bij de wolkjes links. En ik was al weer helemaal vergeten dat er in de maan een pentagram staat . Het vuur in z'n ogen is een reflectie, recht voor hem is dus vuur...

Hij is gemaakt op 4 x deze grote.

Gemaakt met adobe photoshop, met name airbrush-tool. (en manen en staart en kettingen met size 3 paintbrush) Met m'n trouwe wacom tablet tekenpen.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 14:25

hoe doen ze dat toch
ik wou dat ik dát kon Heel knap...!

Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 16:50

gewoon helemaal wauw!

gaska

Re: [comptek] Devilhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 16:54

Prachtig gemaakt weer Iris!
Wou dat ik dat kon

purple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 16:57

kruisje

SilverStorm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 17:11

Wauw Roskur! Je overtreft jezelf weer! wat een sfeer spettert hier zo mijn kamertje in zeg, poe! Vind hem supermooi!

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 17:51

Super tof!!!

Echt jouw stijl, ik vind ze ook iedere
keer weer even geweldig... Ik vind alleen
persoonlijk die knietjes niet zo mooi.
Maar dat mag je zelf weten natuurlijk.

Doeidoei,

en ik wacht op de volgende!

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 17:59

Dat wil ik ook kunnen.
Doe je dat met alleen photoshop?

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 19:11

mooi gedaan! Hij is wat abstracter, maar dat maakt 'm niet minder mooi! Heeeeeel erg mooi! Ook die kettinkjes om z'n vleugel en hals. Gewoon weer toppie!!

Hoeveel uurtjes hebben hierin gezeten??
En ik mis op een of andere manier het vuur effect een beetje, ik mis eigenlijk het vuur zelf.. Ik had het mooi gevonden als je bv. een stuk vlam zag ofzo. Maar, hij is nu ook erg mooi!!!!!!!!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 19:31

Ik vind hem helemaal stoer!! Ik vraag me echt af hoe je zoiets maakt. Je hebt echt een gave als je zo kan tekenen...

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 07:27

Jeetje, echt super mooi gewoon weer. Vind het ook leuk dat je altijd dingen in de tekening verwerkt die een betekenis hebben !

Mews

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 16:25

smeetjoew schreef:
mooi gedaan! Hij is wat abstracter, maar dat maakt 'm niet minder mooi! Heeeeeel erg mooi! Ook die kettinkjes om z'n vleugel en hals. Gewoon weer toppie!!

Hoeveel uurtjes hebben hierin gezeten??
En ik mis op een of andere manier het vuur effect een beetje, ik mis eigenlijk het vuur zelf.. Ik had het mooi gevonden als je bv. een stuk vlam zag ofzo. Maar, hij is nu ook erg mooi!!!!!!!!!

Geen idee hoe lang. Hier vooral sporadisch. Heb hem bv. avondenlang open hebben staan terwijl ik aan het surfen en msn-en was en dan gewoon hele avond niks eraan deed... Maar het is niet echt te tellen omdat ik vrij vaak dingen tussendoor doe. (voordeel van pc-werk, kan je nog multi-tasken, mits niet té veel ) Ik weet wat je bedoelt van het vuur, maar eigenlijk vond ik het zelf niet gigantisch passen + het was al vrij druk (heb ogen vrij op het eind gedaan), maar ik vond vuur persoonlijk wel mooier dan bv. 'gewoon' die wolken ofzo gereflecteerd.... Maar met name omdat het beest zelf al zoveel ruimte in nam vond ik vuur niet echt meer passen...

Farouche2, ja... Heb hem dus op groter formaat gemaakt en dan met airbrush (50 % pressure en een zachtere brush. en de manen met een gewone size 3 brush). En deze is dus verkleind naar 25 %.

Bedankt iedereen.....

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 16:49

Ja, da's ook wel weer waar, met echte vlammen erbij wordt het wel heel druk ja.
Ik vind het iig een PRACHT werk!!

WOW, naar 25% gebracht, weetje hoe giga groot ie dan is.... 4x zo groot als deze... Echt MEGA!
Is zo'n wacom tablet tekenpen duur?? en misschien een beetje heel erg offtopic, maar waar kun je adobe photoshop krijgen? (downloaden)

speedylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 18:10

WOWWWW mooi!! hij is echt schitterend!!