Een naam + logo voor stal gevraagd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

shadowflower

Een naam + logo voor stal gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 14:31

Omdat ik toch iets prof. te werk wil gaan wil ik onze stal (privestal) een naam geven en een logo . Het gaat voornamelijk om rijlessen geven op onze eigen pony en hopelijk in de toekomst aan mensen die zelf een pony hebben . We zitten in zeeland (kloetinge) en hebben een stalletje met 3 pony's/paarden ... Ik weet niet of jullie hier wat mee kunnen ?
Ik zou zeggen brand los en maak er wat leuks van ik zal jullie zeer maar dan ook zeer dankbaar wezen .

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 14:34

Dit komt trouwens op een bord te staan en dan aan het begin van een zeer druk begaande weg ...

anneliesdj

Re: Een naam + logo voor stal gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 14:35

wat heb je zelf in gedachten voor logo en naam? En hoe wil je dat uitgewerkt hebben, groot/klein, naam erbij of alleen een logo en moet er een letter in het logo verwerkt worden of wil je gewoon een leuk plaatje?

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 14:38

Ik zit te denken aan een plaatje wat luxe uit moet stralen en stijl . Het moet dus redelijk sjiek wezen . Een plaatje met een mooie zwarte shetlander erin zou helemaal geweldig wezen en anders een tekening plaatje van een arabier ofzo waar de vonken vanaf springen om het zo te noemen . Keuren dacht ik aan paars,lila,grijs,zwart en dat soort kleuren de naam en logo mogen appart maar hoeft niet ... Het zou mooi wezen als de naam eigenlijk boven het logo staat maar er deels in is verwerkt

Een paard met vleugels (schimmel) zou ook mooi wezen ..
Laatst bijgewerkt door shadowflower op 07-03-06 14:41, in het totaal 1 keer bewerkt

shadowflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 14:38

snap je ^^ ?

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 15:10

denkt na, ik ontwerp momenteel ook een logo maar zonder naam(fjord)
wil je een gewoon realistisch plaatje(schildering) of wil je echt een logo??
weet je zelf al een mooie naam?

ik zou de schimmel met vleugels niet doen, niet zo origineel (denkt aan pegasus, is ook een manege dacht ik:P)
een grappige shet is wel cool, had mijn oude manege maar die bestaat niet meer..

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:28

Hoe ziet het ponytje eruit die je gebruikt voor de lessen? Wat voor ras is het?

Ik wil je wel helpen. Dan moet je even zeggen welk ras het ponytje is en of je als het bijv. een shetlander is 'm helemaal zwart hebben dat je zegmaar alleen een lijn ziet, maar verder geen oog enzo. Of wil je het hebben als een soort foto?

Snap je het?

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:33

ik wil wel eens voor je gaan kijken, maar als je zelf een foto hebt die je er graag in wilt hebben moet je dat maar ff sturen ik wil ook best wel wat opzoeken op het internet, maar het is wel leuk als het echt wat met jou stal te maken heeft

het lag in het plaatsje Kloetinge zei je misschien dat je daarvan wel een leuke naam kunt maken zoals: stal Kloetinge..... tis maar een idee hooor als je wilt dat ik er ff over na denkt hoor ik het wel

kan trouwens niet tekenen dus het word van foto's dan

Mireille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 17:03

Ik kan een logo voor je maken (een beeldmerk kan ook, dat is net weer wat anders). Mijn portfolio vind je op www.mireillejansen.nl

Je kunt me pb'en en/of emailen voor meer informatie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 17:52