[tek] eerste pastelmens op a3: elfenvrouwe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[tek] eerste pastelmens op a3: elfenvrouwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 10:09

Nou, omdat het er toch maar van moet komen dat ik EN op a3 ga werken En dat ik met pastel moet leren omgaan En dat ik mensen moet gaan leren tekenen in het groot en in kleur heb ik gister deze elfenvrouwe gemaakt.

Elfenvrouwe

en ja het kan zijn dat het is wat je denkt dat het is, maar het is niet wat ik wou dat het eventueel zou kunnen zijn, daarom is het wat het nu geworden is en heet het elfenvrouwe

Samir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:10

ik zie hem niet

smurf1988

Re: [tek] eerste pastelmens op a3: elfenvrouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:11

Ooh mijn commetaar op jouw topics word zo wel wat eentonig
Maar ikv ind hem weer super

Naomi21

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 11:00

Ik vind hem heel erg mooi gelukt!
Alleen een kleine opmerking bij de schaduw links van t gezichtje, die is misschien iets te donker? Was misschien mooier geweest met een donkerbruin tint dan met zwart/grijs?

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 11:23

Ik heb je site bekeken,ik vind je elfen leuk.
Ik vind je paarden geweldig en je fantasiepaarden zijn ook heel mooi.
Ik wou dat ik zo kon tekenen.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 12:31

Brrr, ménsen... (en élfen) op A3, jakkes, krijg de bibbers al als ik eraan denk...

Zou het eventueel misschien kunnen zijn dat dit is wie ik denk dat het is, al is die het dan eigenlijk niet? Er zit wel iets bekends in namelijk

Ik gok op een poging tot Cate Blanchett als Galadriel. Maar zij heeft een zóóó moeilijk hoofd met die jukbeenderen en brede mond.

Haar ogen vind ik alletwee mooi gelukt, al passen ze niet echt helemaal bij elkaar ofzo. Ze kijkt wel lekker een beejte arrogant Mwah, bij mensen is commentaar geven altijd zo lastig...
Ik vind hem in ieder geval echt supergoed gelukt, helemaal als dit je eesrste mens+A3+aquarel is!

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 12:33

Ik dacht ook meteen: Galadriel. Knap gedaan, hoor! Ik doe het je niet na.

SilverStorm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 12:44

yay..iig toch nog een herkenning bij dit eerste probeersel.. men wat is het lastig om alles juist te schetsen in vergroting als je eerst a4 gewend bent.. en dan nog in kleur......

en idd het vreselijke gevoel wat je achteraf bekruipt..het is r, maar toch ook helemaal niet.... want het was idd een foto van galadriel die ik hiervoor als voorbeeld had....maar bij gebrek aan gelijking heb ik de tekening maar elvenvrouwe gedoopt *ghighi*...... ik moet trouwens zeggen dat ik pastel wel een heel mooi medium vind om mee te werken..... fijner dan verf...toch kleur, maar zo zacht dat je het wel meteen kunt verwijderen als het niet goed gaat.....

John_1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 23:17

Heb je die op die pagina staan allemaal gemaakt? Zitten onwijs mooie tekeningen bij, ook mindere maar anders heb je geen genot van de onwijs mooie tekeningen

SilverStorm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 07:25

yaaaa, dat is mijn fungallery waar ik al mijn werkjes op zet dus de rest is ook allemaal door mij gemaakt. fijn dat je er zo'n positieve blik op hebt dat de mindere niet uitmaken zodat de betere mooier zijn ik zit er namelijk af en toe nog onwijs mee dat er zoveel oude en mislukten opstaan..maar aan de andere kant kan ik het niet over mijn hart verkrijgen ze eraf te halen omdat ze wel mijn progressie laten zien tussen toen en nu....

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 07:27

Hij is mooi !! Alleen kijkt ze wel chagerjinig/ boos zeg

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 11:25

Super Echt heel erg gaaf.
Geen commentaar verder, zoals bijna gewoonlijk.

John_1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 13:26

SilverStorm schreef:
yaaaa, dat is mijn fungallery waar ik al mijn werkjes op zet dus de rest is ook allemaal door mij gemaakt. fijn dat je er zo'n positieve blik op hebt dat de mindere niet uitmaken zodat de betere mooier zijn ik zit er namelijk af en toe nog onwijs mee dat er zoveel oude en mislukten opstaan..maar aan de andere kant kan ik het niet over mijn hart verkrijgen ze eraf te halen omdat ze wel mijn progressie laten zien tussen toen en nu....

Als je geen verbetering ziet in je tekeningen is het niet meer zo leuk. Ik wou dat ik zo kon tekenen.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 13:30

Mensen... knap .. ik heb me er nog niet echt aan durven wagen. Wat A3 betreft.. de laatste tijd teken ik zo vaak op A3 dat ik A4 eng begin te vinden

Denk trouwens toch dat het is wie ik denk dat het is ook al zou ze het eventueel niet kunnen zijn denk ik: Galadriel! haha

SilverStorm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 13:39

yeaaaaaaah het was galadriel oorspronkelijk.. maar omdat ik de foto als basis had is het niet helemaal galadriel geworden, al is het arrogante elfse er wel in gebleven........ jij a4 eng? ik vind a3 eng..hahaha....zoveel wit....

en john_1983: je hebt helegaar gelijk...het is in duistere tijden van een block fijn om progress te zien