Elfenvrouwe
en ja het kan zijn dat het is wat je denkt dat het is, maar het is niet wat ik wou dat het eventueel zou kunnen zijn, daarom is het wat het nu geworden is en heet het elfenvrouwe
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar zij heeft een zóóó moeilijk hoofd met die jukbeenderen en brede mond.
Mwah, bij mensen is commentaar geven altijd zo lastig... 

dus de rest is ook allemaal door mij gemaakt. fijn dat je er zo'n positieve blik op hebt dat de mindere niet uitmaken zodat de betere mooier zijn
ik zit er namelijk af en toe nog onwijs mee dat er zoveel oude en mislukten opstaan..maar aan de andere kant kan ik het niet over mijn hart verkrijgen ze eraf te halen omdat ze wel mijn progressie laten zien tussen toen en nu....
Echt heel erg gaaf.SilverStorm schreef:yaaaa, dat is mijn fungallery waar ik al mijn werkjes op zetdus de rest is ook allemaal door mij gemaakt. fijn dat je er zo'n positieve blik op hebt dat de mindere niet uitmaken zodat de betere mooier zijn
ik zit er namelijk af en toe nog onwijs mee dat er zoveel oude en mislukten opstaan..maar aan de andere kant kan ik het niet over mijn hart verkrijgen ze eraf te halen omdat ze wel mijn progressie laten zien tussen toen en nu....
.. ik heb me er nog niet echt aan durven wagen. Wat A3 betreft.. de laatste tijd teken ik zo vaak op A3 dat ik A4 eng begin te vinden