Ik kan haar foto er niet bij zetten, ze is geen 'Bokt' paardje dus jullie zullen het zonder vergelijking moeten doen. Verder zou ik als het voor mijzelf was de achtergrond inkleuren maar daar zijn de opdrachtgevers nog niet over uit...
Gr. Lon
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb nu ook een opdracht van Carita. Die heeft ook een (ik geloof) een vliegenschimmel. 

.
Wat een complimenten!
Bedankt allemaal!!
Deze ging ook met dubbele gevoelens.. ) 

Lontje schreef:
(Hebben jullie dat soms ook dat het toch een beetje moeilijk is om de tekening uiteindelijk af te geven?![]()
Deze ging ook met dubbele gevoelens.. )

Naomi21 schreef:Maar meestal maken de reacties van de opdrachtgevers t weer helemaal goed! Ik bewaar van iedere tekening ook altijd meerdere scans, hihi vergeet je toch niet hoe ie er ongeveer uitzag (want origineel is toch altijd anders)
dat klopt wel ja inderdaad

Maar hij is prachtig Lontje! Heb bewondering voor je engelengeduld met die spikkels. Hoe lang ben je bezig geweest met deze tekening? Ik heb nl het gevoel dat daar wel behoorlijk wat uurtjes in zijn gaan zitten.
Remy schreef:Heb bewondering voor je engelengeduld met die spikkels. Hoe lang ben je bezig geweest met deze tekening? Ik heb nl het gevoel dat daar wel behoorlijk wat uurtjes in zijn gaan zitten.
moet eerlijk bekennen dat ik nu eens niet een globale tijd heb bijgehouden maar ik denk... een uurtje of 10? Nou moet ik zeggen dat bij mij meestal wel tussen de 8 en 10 uur in een portrettekening gaat zitten. Vervelende met die spikkels is als je gewoon maar wat doet krijg je een compleet ander paard dus ik vond dat ik wel moest.