[TEK] een paar krabbeltjes/tekeningen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Merel

[TEK] een paar krabbeltjes/tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 23:19

Na lang niet meer het potlood ter hand genomen te hebben heb ik zo nu en dan wat gekrabbeld

Heb nu eindelijk wat materialen aan kunnen schaffen (potloden van verschillende hardheden en papier), nog wel goedkoop, dus niet het beste, maar het is leuk om weer te tekenen. betekend nog wel dat ik erg moest wennen! ben wegens probs onverwacht uit huis.. had ook een doosje verf gekocht, maar tot nu toe ontbreekt de tijd eraan, waardoor ik een best leuk gelukte schets toch met potlood heb uitgewerkt.. zij het wel op aquaerel-papier, niet echt slim, want dat is veel te grof, maar het geeft toch wel een apart idee. Volgende keer schets maar laten liggen tot ik wel de tijd heb om te schilderen

Ze zijn allemaal nog niet af.. ook een beetje jammer...
bij sommigen durfde ik niet verder te gaan, bang het te verpesten, had geen rust in 't hoofd, dus ben toen maar wat schetsen gaan maken, dat is niet erg als die verkeerd gaan.. dan zit er een leuke bij en dan wil je die uitwerken... met als gevolg dat de vorige nog niet af blijft liggen

http://i7.photobucket.com/albums/y278/s ... c40120.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y278/s ... 3601f4.jpg

(linkjes omdat ze toch erg groot bleken te zijn...)

oh! die op aquarel-papier heb ik nog niet gefotograveerd zie ik nu..
komt die later! zonder daglicht is het geen succes om fotos te maken..
Laatst bijgewerkt door Siempie op 04-03-06 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag toegevoegd

Merel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 23:26

via andere upload worden ze automatisch verkleind, is handiger kijken :

Afbeelding

Afbeelding

Megamutsj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 23:36

ik vind ze allebei mooi! ik doe het je in iig niet na.

Merel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 23:44

dank je
ach er kan nog een hoop verbeterd worden, maar mijn concentratie laat momenteel ernstig te wensen over.. ik kan maar heel beperkt aan een tekening zitten en dan moet ik eerst echt wat anders gaan doen.. dus echt serieuse projecten doe ik even niet, of ik doe er heel lang over.

Kon het toch niet laten de licht uitgewerkte schetsen op aquarelpapier toch te uploaden. Ondanks het slechte licht zie je ze nog redelijk.. Hier en daar moet er nog ernstig wat verbeterd worden! maar dat komt met uitwerken..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 08:52

Woow!!!
Alleen vind ik bij die eerste twee tekeningen, dat het neusje iets te klein is in vergelijking met de kaak. Of anders om. Die laatsten vind ik zo leuk en mooi!!!

loveSaros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 08:53

Mooie tekeningen, ik vind alleen bij de 2e tekening het oog te groot. De oren vind ik bij bijde super mooi gedaan!

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 09:13

Ik vind de 1ste tekening super goed. Maar bij de 2de is de neus veel te klein.. Bij beide vind ik trouwens wel dat de oren erg goed gelukt zijn

xLuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 09:18

Oohh wat kan je mooi tekenen zeg ! Ik wou dat ik zo goed kon tekenen ... (A)

Merel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 23:28

bedankt voor de reacties!

Kaak van de allereerste tekening klopt (raseigenschap bij Quarter-horses ) oren ben ik bij beide ook heeel blij mee
Tweede tekening is idd wat in extremen getrokken. Arabisch type paard, dus klein/fijn neusje, misschien idd net íets té klein gemaakt.. Oog is misschien idd ook net iets té groot....
voor beide geld (neusje en oog) iets in het extreem getrokken raseigenschappen

over het oog van de derde (wegkijkend paard) ben ik bv dan weer helemáál niet tevreden maar dat wordt nog verandert vind even geen rust.. dus de potloden blijven liggen waar ze liggen, komt vast wel weer een moment dat ik ze weer ter hand neem

_emmma_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:35

k vind ze wel heel erg leuk