Nu zullen de meeste mensen wel begrijpen dat zoiets een hele mooie gelegenheid is om foto's te maken. Deze kans heb ik ook met alle plezier gegrepen. Ik heb alle namen onleesbaar gemaakt uit respect.
Foto 1

Dit standbeeld stond voor een grafkamer. Achter de hekjes zag je de stenen kisten van de overledenen.
Deze vind ik zelf een van de minste. De sfeer komt niet écht over op de foto en de kleuren lijken niet zo zwart-wit als ze eigelijk zijn.
Foto 2

Hier en daar was het een ongelofelijke puinhoop; open graven, omgevallen kruisen en meer rotzooi.
Ik ben vrij tevreden over deze foto. Het rommelige is ook echt rommelig en ondanks dat spreekt de foto wel. Het huisje/graf is mooi scherp en de lucht is niet overbelicht. Er zijn wel wat storende dingen in de foto maar het totaalplaatje is toch al een rommelige zooi dus dat maakt niet uit.
Foto 3

De graven stonden allemaal naast elkaar, als in een straat. Hier een schuin zicht.
Veel mensen zullen gaan roepen dat deze foto niet scherp is, maar dat is hij wel. De structuur van de steen laat het líjken alsof de foto onscherp is maar dat is dus niet zo.
Foto 4

Hier zie je ook de weg zelf. Er waren een aantal hoofdwegen over het hele kerkhof verspreid. De rest waren smalle paadjes.
De weg is overbelicht, de lucht en hier en daar de grond ook. Maar toch vind ik dit een mooie foto.
Foto 5

Spreekt voor zich.
Het kan met deze foto qua commentaar twee kanten op: óf je vind het een overbelichte mislukking, óf een geweldige plaat. Ik moet wel erbij zeggen dat de foto op het schermpje van mijn camera spectaculairder uitzag. Mijn eigen commentaar hou ik verder even voor me!
En ten slotte nog een fotobewerking:

Ik ben geen voorstander van nederlandse tekst op een foto maar als ik dat wel was geweest stond er 'zelfs nu heb je me gebroken' 'opnieuw'. Verder geen commentaar van mijn kant.
Commentaar is welkom, mits onderbouwt!
Voor de fans is er nog meer beschikbaar (-;

Maar dat wist je al! 
) begraafplaats.