Weten jullie het zeker? Nachtmerries zijn gegarandeerd...
Goed als jullie er zo zeker van zijn, good luck. Er zijn al mensen voor de trein gesprongen om het feit dat ze het niet aan konden.
Dus jullie denken dat jullie zo stoer zijn om het te kunnen weerstaan?
Dan zal ik het vertellen. Met alle gevolgen van dien.
Lezen op eigen verantwoordelijkheid...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed, even een kleine inleiding.
Paulus de Bosterrorist is dus een kabouter die zich overal en nergens verstopt.
Je kunt hem tegenkomen in de mesthoop, maar ook tussen het gras, tussen de modder, in je oma's bloempot en dat is nog lang niet alles.
Paulus is geen normale kabouter.
Hij probeerd altijd mensen aan het schrikken te maken en hoop ze daarmee een levenslang trauma aan te brengen.
(Zal ik boeken schrijver worden? Vind dat wel een goed idee)
Oke dat moest even tussendoor.Maar goed. Let the story begin.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Op een doodnormale zondagochtend met een heerlijk schijnend zonnetje loopt Paulus zijn huis uit. (Lees: een afgeknipte sok die hij toevallig een maand terug in de kliko vond waar hij toen in zat om de bewoners van het huis Ten Ham te laten schrikken)
Volgen jullie het nog? Goed, dan ga ik verder.
Hij liep even langs de mesthoop en sprong vervolgens op het paaltje van het weihek om te kijken of er al iemand gearriveerd was om eens lekker de stuipen op het lijf te jagen.
En net op het moment dat hij naar beneden wil glijden hoord hij stemmen.
Snel gaat hij op de mesthoop zitten en verschuilt zich achter een heerlijk vers, net uit te stal gehaald, hoopje stront. (Jah, er zijn organismen die daar van houden.)
Hij heeft zich net goed gebivakkeerd en toen kwam het eerste slachtoffer naar buiten. Helaas was het geen mens, maar het was David de crosskabouter.
Paulus schreeuwd dat hij op moet rotten anders krijgt hij sterftherapie...
Nou goed, david opgerot en paulus zit zich weer te focussen op de deur.
En wat er toen gebeurde was te erg voor woorden...
(Jaja, krijg je al hartkloppingen?)
Word vervolgt.
Aaaaah wat jammer nou hè?
Jah ik laat jullie even de spanning opbouwen.
Maar goed, morgen weer een dag, nieuw kansen en nieuwe avonturen.
Slaap lekker alvast...
Misschien ligt Paulus vanacht wel onder je kussen... Of onder je dekens... Of nog erger... Misschien hangt hij op dit moment wel aan je kleine teen!!
Als er geen hulp komt, sterkte...