Gelijk maar eens wat plaatjes geschoten, en heb een nieuw statief dus ging dat ook eens proberen. Hier een paar die ik wel leuk vind, enne, mijn commentaar: Het zijn echt prachtkinderen!!
ps.: de jongste is nog niet helemaal genezen van de waterpokken, die ze pas had. vandaar de vlekjes.
ps. 2.: Een vriendin van me had ik ze al laten zien op msn en die zei dat ze ze wat ruisig vond.. Ikzelf zie dat absoluut niet op mijn scherm, maar heb zo'n groot plat plasma scherm, misschien ligt het daar aan? Dus sommige foto's zijn wat ruisig ofzo? Maar dat zie ik dus niet..

1.

een simple buitenfoto van Jorinda, de jongste

2.

Ze vond het niet fijn om stil te zitten, vandaar de onscherpte van deze, maar vond hem toch wel erg lief.
3.

"Hoe heet dat waar de fotocamera op staat?" Maud. Heel pienter meisje, en absoluut geen meisje meisje, ze is echt stoer.
4.

Hoelang moet ik nog zo blijven staahaaan? *wil half wegrennen.
5.

Toen snapte ze de bedoeling ( "Dan kan je jezelf zo heel groot zien op het scherm!" ) en kreeg ze er wel lol in. Ik vind deze zelf erg mooi.
6.

Ze wilde ook met mij op de foto, en die kleine Jorinda lukte het niet goed, dus dan maar met de zelfontspanner klooien.

7.

En Maud haar prachtige ogen.
Tips en Commentaar zijn welkom, maar bedenk wel dat het maar wat gespeel was.
Let op! De foto's zijn mijn eigendom, er staat niet voor niks een © op! Dit betekent dus dat je de foto's NIET mag kopiëren, vóór je hier toestemming voor hebt gevraagd en gekregen.

*haat haar compu*