Paarden, allen de zelfde foto tekenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_tico

Paarden, allen de zelfde foto tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 12:54

Hallo, ik dacht er is nou een dieren-teken-topic dus ik denk zal ik nou maar eens een paarden-teken-topic gaan maken
We gaan het doen hoe de andere het ook doen als eerste pak ik een foto die zet ik er op en over 2 weken mag de bokker die de mooiste tekening heeft gemaakt een foto uitzoeken en naar mij sturen
De eerste foto kies ik uit, zet hier een foto van je pony of paard neer en ik kijk welke het duidelijkst en het leukst is!
xxx-Jes girltju94

dierenlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 13:06

ik weet niet zeker, maar is er al niet zo'n topic? ik weet het niet zeker hoor maar heb je ook toestemming van de moderators?want dit is denk ik wel een verzameltopic.
nouja, als het wel mag wil ik wel een foto insturen hoor. maar euhm... ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n goed idee dat diegene met de mooiste tekening 'wint' , want je hebt mensen die ongelooflijk goed kunnen tekenen en mensen die minder goed kunnen tekenen, en wel heel hard hun best doen , dus als dit topic blijft lijkt het mij wel beter dat er gewoon onder alle tekenaars geloot word wie de foto mag uitkiezen. (een beetje zoals in het 'allemaal dezelfde foto bewerken' topic )

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 13:22

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 15:38