Misschien is dit meer wat voor Forumzaken, maar ik denk dat ik hier zoveel mogelijk de mensen bereik, die ik met dit topic wil bereiken.
Op CB kom ik steeds vaker mensen tegen, die een beetje aan het oefenen zijn gegaan met [ overwegend ] Photofiltre of PSP of welk bewerkingsprogramma dan ook.
Vaak hebben ze gewoon wat standaard filters over hun foto heen gegooid. Natuurlijk erg knap, leuk en aardig en ik begrijp ook goed dat ze hun kunsten willen tonen. Want ja, zij kunnen het nu ook.
Alleen: CB slipt er een beetje van vol. Al die mensen die telkens weer commentaar willen over de manier waarop ze de standaard functies van hun fotobewerkingsprogramma hebben toegepast..
Uiteraard: iedereen moet érgens beginnen. En het is vrij fijn om positieve reacties te krijgen.
Alleen kijk ik niet meer met plezier op CB en mis zo toch alle wél leuke topics.

Ben ik de enige die hier last van heeft en loop ik nu weer te miepen?

Met een centraal topic schiet je niks op, dan zullen er meer mensen zijn die bewerkingen plaatsen, dan mensen die commentaar en tips enzo willen geven.