Wat vinden jullie?

Evi
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Graag iets meer geduld met het wachten op reacties 
.Maya schreef:Off-topic berichten gesplit, en TS, het is niet toegestaan om te schoppenGraag iets meer geduld met het wachten op reacties
Vind het aparte foto's, tweede spreekt mij het meest aan, maar heeft een aparte sfeer.
Wat was eigenlijk je beweegreden om deze foto's zo te maken?
Nu met 'Music' erbij. Beetje slap. Maar okee. Toch wel leuk.
Jettie schreef:
Dito schreef:Maya schreef:Off-topic berichten gesplit, en TS, het is niet toegestaan om te schoppenGraag iets meer geduld met het wachten op reacties
Vind het aparte foto's, tweede spreekt mij het meest aan, maar heeft een aparte sfeer.
Wat was eigenlijk je beweegreden om deze foto's zo te maken?
Goh reden.. Ik heb als achtergrond op m'n foto's altijd een blauwe kleur omdat mijn muur in die kleur is en was dat zo beu dat ik begon te zoeken naar een manier waarop ik zélf mijn achtergrondkleur kon bepalen en die heb ik dan gevonden en dan een beetje aan het proberen geweest met vanalles. In de toekomst hoop ik zo portretfoto's te kunnen maken.
Citaat:
portretfoto's? In een lichtbox? haha hoe doe je dat dan?
) mee, die eerste bewerking van haar, dus dat de kleuren ietsje feller moeten, maar de tweede heb ik ook eventjes bewerkt, ik vond hem ietsje te donker
Hij is inderdaad wat aan de donkere kant hoor, maar ik ben zelf ook met contrast bezig geweest en uiteindelijk leek het telkens nergens meer op dus heb ik em zo gelate.