Mijn ogen worden groot, lichtjes van pret verschijnen....Ik kraai van plezier als ik weer iets moois zie!Ik geef het toe, ik ben een ekster.
Nieuwe tic; sieraden maken. De plaatselijke kralenwinkel leeg gekocht (het arme schaap werd gék van me, stond nog net niet te gillen van plezier
)Eerste ketting is af! Het is een gekettelde geworden met luxe glazen stenen in paarstinten met zilveren kralen ertussen. De hanger heb ik beplakt met een swarovski en er nog extra hangers aan geketteld. Ben best tevreden voor een eerste keer!
Zit urenlang op internet te speuren op kralensites dus mijn bijrijdpaard mag wel uitkijken. Straks ziet ie me niet meer

De hele ketting

De hanger, helaas onscherp en overbelicht

Close upje van de kralen

en een foto van het slotje, niet nodig bij deze lengte (80 cm) maar wou het toch even uitproberen

Nog meer ekstertjes?
Ik kom me ook even melden.
Haai nou ik maak dus ook sieraden, iets van 3 jaar nu ofzo. Heb me nu helemaal gericht op de oorbellen omdat ik die toch het liefste draag.
Hoewel kralenwinkels erg leuk zijn (ik ga zelf ook spontaan kwijlen van al die kralen bijelkaar) zit er een nadeel aan. Namelijk zijn ze vaak duurder dan op internet (maar hou wel rekening mee dat je winst niet weg is door de verzendkosten)

Heel fout voor je portemonnee