(foto) Zwarte en rooie kat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Crista

(foto) Zwarte en rooie kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 17:31

hallo,

ik heb van de week ff een beetje met de camera geklooid. geprobeert om onze zwarte kat MOOI op de foto te krijgen....

onze zwarte kat blijft over het algemeen wel braaf zitten maar die rode is een stuk moeilijker om te fotograveren....ze komt steeds naar me toe gelopen enzo.... heel irritant!

heb me best gedaan op de foto's iig....

en dan heb ik nog een vraagje: de ogen van me zwarte kat zijn steeds zo raar (nee heb ze niet bewerkt) hoe komt dit en wat kan ik hier aan doen????

Hier zijn ze dan:

1 Afbeelding
hihi, dat pootje in de lucht, hij vond me niet zo lief geloof ik....
2 Afbeelding
en de andere kat, ze knijpt altijd een beetje met d'r oogje als je naar d'r kijkt...(maf beest...)
3 Afbeelding
4 deze vinnik echt lief!!
Afbeelding
5 Afbeelding
6 Afbeelding
deze mist een stukje oor....
7 Afbeelding
dit bedoel ik met die enge ogen!
8 Afbeelding
9 Afbeelding

nou wat vinden jullie ervan?
commentaar mag, maar wees een beetj elief voor me want ik ben geen professionele fotograaf natuurlijk! (verre van zelfs hahahaha)

(weet trouwens niet of het hier moet of bij beesenboel, want ik wil wel graag fototechnisch tips enzo van jullie...als het fout staat TEM anders maar ff...)

Dus kom mar op met jullie tips en commentaar maar wees wel een beetje lief voor me

gr. Crista

_Karlijn

Re: (foto) Zwarte en rooie kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:07

Leuke foto's, en wat een leuke katten!
Ik vind het alleen jammer dat de achtergrond zo druk is, als ze buiten waren genomen kwamen ze wat rustiger over denk ik. Maar wat je zelf ook al zegt, dat je geen proffesionele fotograaf bent, en binnen blijven de katten natuurlijk beter liggen!
Maar volgens mij hoort dit bij Beestenboel
Ik TeM wel even
Doeii!

black_light

Re: (foto) Zwarte en rooie kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:17

X_Fjorden_X schreef:
Leuke foto's, en wat een leuke katten!
Ik vind het alleen jammer dat de achtergrond zo druk is, als ze buiten waren genomen kwamen ze wat rustiger over denk ik. Maar wat je zelf ook al zegt, dat je geen proffesionele fotograaf bent, en binnen blijven de katten natuurlijk beter liggen!
Maar volgens mij hoort dit bij Beestenboel
Ik TeM wel even
Doeii!

Idd.

Maar ze wil wel misschien commentaar op de foto's, en niet alleen op de katten?

mickey1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 09:55

Op zich wel leuke foto's, de achtergronden vind ik alleen storend. Beetje rommelig. Verder vind ik het leuke foto's! inderdaad niet makkelijk om katten te fotograferen die steeds op je af komen lopen heb ik ook wel eens last van haha

Faelivrin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 12:13

Achtergrond is inderdaad storend. EN die ogen van de kat komt omdat je de flits gebruikt, daardoor weerkaatst er 'iets' in de ogen van de katten. En dan krijg je van die lichtgevende ogen (Dat zie je bijv. ook als je met de koplampen van een auto in de ogen van een beest schijnt. Misschien heb je dat wel eens gezien?)
Verder zijn het een beetje standaard foto's, maar wel leuke foto's.
Succes nog verder met fotograferen, het zijn wel leuke katten!