ik heb zelf deze tekening gebruik en daar 3 creaties uit gemaakt..

*met dank aan: http://www.enworld.org/Pozas/rlmotrd.htm *
voor de gene die niet weten wie Jack The Ripper is volgt kleine uitleg..:
Jack The Ripper was een gruwelijke seriemoordenaar die prostituees vermoordde. Hij verminkte de vrouwen en verwijderde hun organen. Jack The Ripper was bekend in Engeland waar de feiten zich afspeelden. Niemand heeft ooit kunnen achterhalen wie de gruwelijke moordenaar was, er was zelfs een theorie dat het door een trio van mannen gedaan werd. In totaal waren er meer dan 20 verdachten waar de detectives zich op richtten maar nooit verder kwamen dan constateren dat de vrouw op gruwelijke wijze aan haar eind was gekomen.
de Bewerkingen:
1.

Dit vind ik persoonlijk de minste...de kleur is een beetje raar...en je ziet niet echt veel...veder de letter kleur...
2.

de kleuren vind ik bij deze wel heel mooi...het blauwe..allen de letters van het woord:"hell"valen een beetje weg tegen de muur....
3.

en dit vind ik de leukste...er zit een beetje een groene waas aan de zijkant...de letters zijn michein net iets te vel......
warom...from hell...?
er is een stipboekken reeks over Jack the ripper geweest die From Hell hete....en ik vond het dus we gepast...
Commentaar...tips..? welkom hoor....niet te hard graag