[verhaal] Hou op!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

POMARxGERO

[verhaal] Hou op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-06 21:00

Hooi, ik ga hier een verhaal schrijven wat jullie af moete maken..

Citaat:
"Lisa, kom NU naar beneden!!" Schreeuwde mn vader vanaf beneden. Ik zuchtte. "Wat is er nou weer?" Schreeuwde ik terug en ik liep langzaam de trap af. Daar stond hij, mn vader, die me regelmatig sloeg. Ik kon het weer verwachtten. En ja hoor. De eerste klap kwam al. "Wat heb ik nou weer gedaan pap." Zei ik zielig. Hij stopte en liep weg. Voorzichtig liep ik weer naar boven. Ik liep naar m`n oude computer. Ik zette hem aan en startte MSN op om te kijken of Kim online was. Linda, Amber, Ashleigh en Kim. Gelukkig. Snel begon ik een gesprek:

Lies_(L): Hee Kim!
Kim..lOvee: hooi lieverd!
Lies_(L): Zin om morgen naar de stad te gaan?
Kim..lOvee: Nee sorry ik kan niet, moet fitnessen!
Lies_(L): Oh dat is jammer! volgende keer dan maar weer.
Lies_(L): Ik moet nu weer gaan.. Doeiii(L) Hvj
Kim..lOvee: Doeeii (L) hvj

Snel zette ik m`n computer uit en liep voorzichtig naar beneden. Daar zat m`n vader op de bank. "Lisa sorry van net, dat sloeg helemaal nergens op." Begon m`n vader. "Echt wel, dat sloeg op mij!" Zei ik eigenwijs. Hij begon een beetje te lachen. "Wil je de hond ff uitlaten?" vroeg hij.
Ik knikte en liep met Bongo, m`n golden retriever, de deur uit. Toen ik bij het grasveld kwam, zag ik een paar mensen. Ik schrok, daar stond Thomas. Hij vond mij leuk en had dat ook erg laten merken. Ik vond hem helemaal niet leuk. Maar hij had vorige week met valentijnsdag allemaal rozen om m`n kluisje gelegd en allemaal hartjes op m`n kluisje getekend. Ik schaamde me dood! "Hee Lies!" Sh*t! hij ziet me.. Voorzichtig liep ik naar hem toe. Bongo begon te brommen. "Ehm, hoi." Zei ik verlegen. Eigenlijk wou ik snel weer weglopen. Maar iets hield me tegen."Sinds wanneer heb jij een hond?" Vroeg ik hem nieuwsgierig. Hij keek op. "Deze is niet van mij, ik pas op hem, voor een vriend van me, hij is op vakantie." Antwoordde hij. Ik knikte langzaam en liep naar Bongo toe, om de riem los te maken, waarna hij gelijk weg rende. Toen ik me omdraaide stond thomas ineens heel dichtbij me. Een heel benauwd gevoel. Opeens zoende hij mij. Ik liet het toe. Het was een lange maar lekkere zoen. Ik hoorde gelach en draaide me verstijfd en verschrikt om. Daar stonden me vriendinnen, Natascha en Lieke. Ik werd helemaal rood. "Het is niet wat jullie denken dat het is hoor!"Stamelde ik tegen ze. Ze begonnen nog harder te lachen. "Hij pakte me ineens op me bek zonder dat ik het wou!" zei ik er snel achteraan en ik keek Thomas arrogant aan. Thomas keek beledigd naar de grond. "Ok dan is het goed." Begon Lieke. "Eej Thomas, Ik ga jou toch ook niet zomaar op je bek pakken, vind je dat normaal ofzo?" Ging ze arrogant verder. Ik ben echt blij met mn vriendinnen. Ze nemen altijd alles voor me op..!
"Ga je mee naar de stad, Lies?" Vroeg Natascha. Ik knikte. "Ja is goed, alleen ik moet Bongo nog even terug naar huis brengen." Antwoordde ik. Ik riep Bongo en bracht hem samen met Natascha en Lieke naar huis. Meestal noemde ik Natascha en Lieke; Tas of Natas en Liek.
In de stad kocht ik een leuk truitje en ik kreeg een ijsje van Lieke.
"Volgende keer trakteer ik, Oké?" Vroeg ik. Ze knikte allebei enthousiast. Ik had altijd erge lol met hun, ze waren eigenlijk m`n beste vriendin. We weten ook alles van elkaar, alleen ze weten niet, dat mn vader me slaat.

Ik moet nu stoppen, ik weet het, het is niet zon groot stukje maar volgende stukje word wel wat! Moet ik verder?

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 21:37

ik vind het wel een leuk verhaal .
maar, niet echt origineel.

Fairytale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 22:17

Hihi wel grappig verhaal.
Denk er alleen wel om dat je er geen breezer-taal in verwerkt.
Als je wilt dat dit een boek wordt, zal ik eerst maar eens de spellingscontrole Nederlands erdoor heen halen.

x_amber

Re: [verhaal] Hou op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 22:59

leuk verhaal k ga het volgen

gerlienke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 15:37

ik ga het ook volgen

Sabinee__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 12:18

Het moet minstens 1500 ( ? ) woorden bestaan ..
Jij hebt er 597
Maar ik vind het wel een leuk verhaal !
Alleen wel een paar spellings foutjes..

( ze waren eigenlijk m`n beste vriendin is vriendinen toch? )

Anoniem

Re: [verhaal] Hou op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:27

Een verhaal moet inderdaad 1500 woorden hebben, dus hier een slotje. Je kunt me een versie sturen die langer is, en aan het aantal woorden voldoen, dan open ik het topic weer

Hier dus een slotje.