Help elkaar leren tekenen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SDE

Help elkaar leren tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-06 21:09

Ik denk niet dat er al zo'n topic is zoals ik het bedoel, vandaar deze.

Ik open dit topic omdat ik graag (paarden) teken, maar mijn tekeningen verre van correct/prachtig zijn. Het enige wat ik wil, is beter kunnen tekenen en hiervoor heb ik de hulp nodig van alle andere tekenaars op Bokt dmv het geven van commentaar en het beoordelen van mijn tekeningen. Het zou leerrijk zijn als iedere tekenaar met dezelfde ambitie hier ook zijn tekeningen zette dan kunnen we elkaar helpen of bestoefen.

Ik gebruik gewoon foto's die ik tegenkom in boeken, tijdschriften, of van posters e.d. Ik print geen foto's af van de PC, want de kwaliteit laat te wensen over (oude printer ) en ik vind het te duur worden vandaar dat ik niet meedoe met de 'wie wil mijn paard tekenen-topic'.

Het is ook puur voor mijn eigen, niet voor de verkoop.
Is de bedoeling van mijn topic voor je onduidelijk, dan vraag je het maar.

Laat ik beginnen met mijn laatst gemaakte tekening.

Afbeelding

x_amber

Re: Help elkaar leren tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 21:46

ik doe het je zeker niet na, maar het geheel komt een beetje langwerpig over om het zo maar te zeggen maar misschien ligt dat aan mij

Dowski

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 22:14

Het hoofd oogt inderdaad erg lang, maar het is knap gedaan hoor. Het oogt misschien ook een beetje raar omdat er geen hals aanzit, maar ja, er is nu niet eenmaal meer papier op dit vel. gewoon veel oefenen denk ik.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 01:56