[Foto] Gitaargepingel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jettie

[Foto] Gitaargepingel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 18:48

Afbeelding

Afbeelding

Weer zo'n ik-weet-niet-wat-ik-ervan-moet-vinden geval. Door het commentaar op bokt zie ik altijd weer dingen waardoor ik een beter oordeel krijg.

Dus, kom maar op.

Krissis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 18:51

erg zonde dat ie een snaar mist!! Vind de kleur wel gaaf, maar daardoor (sluitertijd neem ik aan?) wordt ie wat minder scherp, dat is ook jammer. Het idee is niet bijsterend orgineel, maar toch vind ik hem wat hebben, mede door die kleur

Eve_lien

Re: [Foto] Gitaargepingel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 18:58

De eerste is misschien iets te. Hij komt bij mij juist over als een onvoldoende belichtte foto. Compositie vind ik ook niet bijster spannend.
De tweede vind ik al leuker. Inderdaad jammer van die snaar. Ik had hem persoonlijk meer scherpgesteld op de plaats gedaan waar de vingers de snaar raakte. Zo spréékt de foto niet echt.

Ik hoop dat enigzins mee kan gaan met mijn commentaar Jet En remember: ik bedoel het goed.

Jettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 18:59

Het was wel mijn bedoeling de hand onscherp te krijgen (het idee van de eerste dus voornamelijk). Alleen de sluitertijd was idd daarom vrij lang, dus wel lastig om de gitaar scherp te krijgen, is ook niet helemaal gelukt. Goed opgemerkt van die missende snaar trouwens, het is echt een heel goedkoop dingetje van de Blokker, die ook heel snel kapot ging.

^ Dit had ik trouwens getypt voor loeckie, nu heeft Eef ook een reactie geplaatst, beide bedankt!

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:18

Ik vind ze niets hebben, vind ze irritant, sorry.
Veels te druk.
Verkeerde belichting, teveel beweging en de kleur.

linzzz

Re: [Foto] Gitaargepingel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:02

ik vind ze best mooi
wel jammer dat ze soms zo bewogen zijn

zet je trouwens altijd je akkoorden zo krampachtig neer? zo lijkt het in iedergeval