. Ik heb er 2 foto's van gemaakt, en ik vind het zooo jammer dta onze scanner kapot is. De kwaliteit is echt zo slecht geworden vergeleken bij het origineel. *zucht...* Dit is de tekening:

Wat ik vooral jammer vind is dat het oog niet meer zo sprekend was. Dit vind ik altijd het belangrijkste ingredient van een tekening. Maar in het echt spat dat oog er dus behoorlijk uit, wat hem een echt vurige uitstraling geeft. Inspiratie bronnen voor deze tekening waren de muismat van Boiselle, en een nakomeling van de IJslandse hengst Yngri-Dreki. Ik heb hem niet nagetekend alleen moest ik daaraan denken toen ik deze tekening maakte.
Wat ik er nog bij wilde zetten is dat hij vrij krasserig is, niet echt in detail. Dit kwam omdat mijn lerares had gezegd dat ik eens moest oefenen wat losser te tekenen en meer met vlakverdeling en contrastverdeling moest gaan werken.
Kom maar op met commentaar!

( geen haast hoor maar ik wil hem inlijsten en boven me bed hangen
En ja het duurt idd wel errug lang... (sorrrryyyyy)
Leuk bedacht hoor, vooral de manen zijn erg mooi...!
Omdat het een scan oid van het origineel is volstaat het vaak al om gewoon een x "© Rosan" oid in een hoek te zetten, bijvoorbeeld op de tip van de tekening zodat het nog wel over de tekening heenstaat maar niet storend en niet helemaal, snap je wat ik bedoel?