Ik zit in groep 8 en ik heb nu de citotoets. Als ik eerder klaar ben moet je lezen, maar ik ben een verhaal aan het schrijven. Ik zet het hier ook maar even neer!!
Veel leesplezier!!
Dat stomme huiswerk ook altijd! Roos haat het. 'Mam! Ik ben klaar met m'n huiswerk!!' 'Okee, heb je echt alles gedaan??' 'Jahaa..' 'Nou dan zet ik thee en ................' Yolanda kan haar zin niet meer afmaken. 'Mama.. ik heb het vandaag al 3 keer gezegt, ik ga naar Lisa!! Floor komt er ook weet je nog??' 'Ohja, was ook zo, jullie gingen toch naar de stad?? Hier heb je 50 euro niet alles opmaken, koop maar wat lekkers bij de coffeeshop.' 'Dankjewel mam! Doeidoei' en ze geeft haar moeder een zoen. Ze loopt naar de schuur en pakt haar fiets. Ze fietst naar Lisa. Onderweg komt ze 3 meiden van school tegen. Ze zeggen: 'Hee tutje moest je gebracht worden door je pappie of mammie gebracht worden met hun autotje?' Ze bedoelen de Mercedes die haar ouders hebben. Kan Roos er wat aan doen dat haar ouders rijk zijn. Ze zegt: 'Ahjoh stomme wijfen wat maakt jullie dat nou uit!' En ze fietst hard verder, maar de meiden (Marcella, Annika en Sharon) komen ook achter haar aan. Roos gaat steeds harder maar de meiden gaan ook harder. Roos fietst gewoon richting het huis van Lisa. Maar de meiden schreeuwen: 'Je gaat de verkeerde kant op! Daar is het bedrijf van je pappie niet!' Ze schreeuwt terug: 'Laat me met rust stomme k*t wijfen!!' 'Dat zetten we je nog wel betaald Roos stomme doos!!' En ze keren weer om.
Verder??

dan weet je wat wel en niet mag. En je kunt niet binnen 9 minuten een reactie verwachten...zelfs niet binnen een uur!