Tips: let op de achtergrond als je gaat fotograferen.
Nu zie je vooral bij de eerste foto's irritant draad in beeld.
Dat kun je desnoods ook weg fotoshoppen.
(zie bv mijn onderschift. daar staat een maffe tinker. Op pagina 5 staat een photoshop waar een heel paard weg is en de bakrand foetsie is..)
Foto 1 had je misschienw at meer naar rechts kunnen nemen. -> jammer dat bv de neus niet scherp is.
Foto 2 is op zich wel leuk, maar daar had je IMO de foto iets meer naar links moeten maken zodat in ieder geval haar hele buik erop staat. Dit is een beetje jammer.
Misschien de foto iets hoger, zodat je de aanzet naar de benen niet ziet. Dat vind ik mooier. 
Foto 3. wat was je bedoeling? de voorste scherp of de achterste scherp?
Hier is in ieder geval de voorste pony scherp en de achterste niet. Dat leidt de aandacht af van de achterste pony, terwijl ik denk dat het juist de bedoeling was om die goed op de foto te krijgen.
foto 4. leuk positie, maar je ik vind een deken op de foto niet mooi.
kan de achtergrond waziger?
foto 5:
ik zie er weinig in.
foto 7:
je zegt dat deze door het uploaden slechter is geworden.
Probeer het dan eens via een andere uploadsite. Ik ben wel benieuwd wat het nu precies is. Volgens mij is de foto gewoon te donker. 
De laatste 2 foto's vind ik ook niks. Ik heb het volgens mij niet zo op die deel-foto's van paarden. 
Euhm, misschien is het handig om het vervolg een ding mee te nemen dat rare geluiden maakt, succes verzekerd wat oren naar voren betreft. 
(alleen moet je dan wel snel zijn)
Probeer als je een protret maakt, de achtergrond veel waziger te krijgen. Dan springt het paard er meer uit.
(zoals bv deze: http://i1.tinypic.com/mwejb7.jpg )
irritante dingen kun je wegwerken met photoshop. 
(maar dat had ik al gezegd)
En DE tip: vooral VEEL foto's blijven maken! Dan krijg je vanzelf door wat leuke foto's/momenten etc zijn.
Succes!