[Foto] Deel 2 (Dierentuin in Amersfoort)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[Foto] Deel 2 (Dierentuin in Amersfoort)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 00:42

Na het inmiddels verouderde topic met de allereerste fotos (viewtopic.php?f=68&t=527795&hilit=) nu ook deel 2.

Het laden kan even duren! (.png)

Deze foto's vind ik zelf stukken minder, maar aangezien kritiek/ commentaar altijd welkom is zet ik ze er toch maar op.

1. Afbeelding
Contrast verhoogt, saturation vd achtergrond wat verlaagt (niet veel; was toch al zo'n dode boel. Alleen om de aandacht wat meer naar de giraffe te brengen.)

2. Afbeelding
Zo'n struisvogel; kleuren bewerkt en vond dit toch mooier dan het origineel. Bepaalde sfeer.

3. Afbeelding
Gier. Kijkt weer zo lekker duister- niet zo mooi als de andere foto op 't oude topic, maarja.

4. Afbeelding
Ik weet dat het een hele vreemde hoek is, maar vond het zo wel iets machtigs hebben..

5. Afbeelding
Giraffe (even een ander formaat dan de rest, sorry. Zo kwam 't mooier uit.)

6. Afbeelding
Een dingesvogel- ik hoop dat het niemand al te erg opvalt dat er 4 tralies over dit plaatje heen zitten. Ik heb ze niet weg kunnen werken; werd het alleen maar lelijker van.

7. Afbeelding
Een dinges die bij de bavianen zat. Niet erg bijzonder, maar het is zo'n leuke dinges met dat tongetje en die hoorns.

8. Afbeelding
En dan maar weer eindigen met een 'Ach wat lief'-foto, die verder dan dat ook niet zoveel voorstelt

Flew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 00:44

Ik heb je andere topic ook bekeken en deze foto's zijn inderdaad wat minder. Wel vind ik die foto met de struisvogel echt wat hebbem!

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 08:40

Ja, fotoos zijn wel wat minder, maar ik vind ze evengoed leuk.
Maar bij die vogel, ik zie geen tralies hoor, of ben ik nu blind?
Die tijger is wel lief.. Die giraffe, hoe die staat, dat zo een ding dan niet omvalt!

Veirl

Re: [Foto] Deel 2 (Dierentuin in Amersfoort)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 10:27

Je foto's lijken 'somber' en daardoor zijn ze niet zo fijn om naar te kijken.
Erg lastig, als het weer niet mee werkt!

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 11:19

Ik vind ze wél fijn om naar de kijken, ze stralen iets uit )

SdaphneS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:05

Ik vind de eerste foto de mooiste!
Lijkt net of de giraffe zo de foto uit komt rennen!
De andere foto's vind ik niet echt geweldig, het tijgertje is wel weer lief!

joortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:31

De fotos is het eerste deel zijn wel mooier indd..
Deze fotos stralen iets sufs uit ofzo weet niet precies hoe ik het moet verwoorden
Die laaaste foto aaaah

Tanya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 14:32

Ik vind inderdaad ook de foto's wat somber, maar toch mooi
Ik kan die tralies niet ontdekken hoor ..
Enne: Aaah die laatste is lief

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 15:30

ik vind dat je er hele leuke / mooie foto's tussen hebt zitten hoor!
vooral die giraffe vind ik leuk.
Wel vind ik ze "minder vrolijk" (de foto's) omdat het zonnetje ontbreekt, en omdat sommige een grijze tint hebben..maar ja.. foto's zijn bijna altijd mooier als de zon lekker schijnt.
Ik vind het altijd erg leuk om jouw dierenfoto's te bekijken dus ben benieuwd wanneer je er nog meer opzet

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 23:56

Bedankt voor alle reacties

Die tralies zal ik nog wel even met paint aanwijzen, je ziet ze haast niet meer omdat ik dmv handmatig scherpstellen zoveel mogelijk op de vogel heb gefocust, maar toch zie je nog wel wat grijze lijntjes lopen heel licht

Helaas kan ik aan het weer niets veranderen. Het feit dat mijn foto's niet fijn zijn om naar te kijken omdat ze er somber uitzien helpt me niet mezelf te verbeteren de volgende keer dat ik met slecht weer naar de dierentuin ga, jammer. Hoewel ik het punt wel snap, daar niet van

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 14:13

minder dan de vorige reeks foto's, maar ook wel heel mooi!
Jammer van de grauwe kleuren... Bij die dingesvogel Toen ik dat las heb ik heeeeel goed gekeken, en jahoor, ik zag het. Je kunt het heel licht door de veren zien. Maar als je het niet had gezegd, wist ik het ook niet.

De giraffe is duidelijk te zien dat ie bewerkt is. Ik vind 'm iets té veel bewerkt als je het mij vraagt.

De mooie gier in je vorige topic is nu minder mooi en ik vind 'm ook niet helemaal scherp.

Ik denk dat het een stuk zal schelen wanneer je er weer eens met mooi weer heen gaat. Dan zullen je foto's ook een stuk mooier worden. Want je kan echt SUPER fotograferen, maar deze vallen ietwat tegen met wat ik anders van je gezien heb...

mijn favoriet is toch wel 6. Hij heeft iets aparts vind ik. Die uitstraling, de blik in z'n ogen en de positie maakt 'm heel apart.. Ik zou alleen dat stuk hek bovenaan de foto even wegwerken of wegcroppen.. Maar verder is die top!

Op naar de volgende keer dierentuin A'foort.
Ik moet er nou toch ook eens een keer naartoe gaan..