[tek] Devlin stap-voor-stap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

[tek] Devlin stap-voor-stap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 14:49

Hey!!

Gisteravond ben ik rond 12 uur nog gaan tekenen en het leek me wel leuk om ook eens foto's tussendoor te maken. Hij was af binnen een uurtje.. Wel lijkt hij niet echt heel erg op mn verzorgpaardje Devlin, maar vind m toch wel leuk gelukt alleen t oogje is nogal ogen lukken me niet echt

Als eerste wat lijnen getekend met een 4H potlood. Was ook al bezig met de oren (HB). Foto is overigens wat van onderen genomen...
Afbeelding
Wat meer lijnen getekend zodat de vormen beter te zien zijn. Voornamelijk getekend met HB
Afbeelding
Vorm manen en het neusje wat getekend
Afbeelding
Ingekleurd met 4B potlood.
Afbeelding
En natuurlijk even zn naam erbij
Afbeelding

Met de schaduwen gaat het al veel beter, niet dat het nu erg super gaat maar t gaat beter dan eerst. De neus lijkt alleen wat groot in verhouding met de afstand tussen de ogen...maarja, ben wel redelijk tevreden

Nog tips??

Kuzz Jenn

Anne_Baukje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:56

leuk gedaan! en als tip.. zal ik de onderkant van de hals nog even anders doen. Bij het begin van de kaak zeg maar..

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 16:30

ja, ik zou ook even veranderen zoals Babe zegt. Ook vind ik jammer dat je iedere keer (ook in je topic die nu op slot is) de naam eronder tekent. Tja, da's ieder z'n eigen mening, maar ik vind het erg storend.

Verder is ie echt heel leuk!

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 16:37

Leuk gedaan! Hij lijkt inderdaad niet zo op Devlin, eerder op een breder type paard. Vind hem wel mooi hoor!!
Volgende keer alleen iets beter op de verhoudingen van de neus/ogen letten. En de nek klopt niet helemaal, heb ik ook altijd problemen mee. Vind hem verder wel vet.

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 16:42

met de nek had k idd ook wel wat probleempjes

Zal trouwens proberen de onderkant van de hals te veranderen

pAardenMeiid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 16:43

leuk hoor maar misschien minder omlijnen, en verder sluit ik me bij de tips van de rest aan.

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 17:09

Lief.
Als je het omlijnen zelf mooi vindt moet je het zo laten, doe ik ook. Smaken verschillen gewoon.

SilverStorm

Re: [tek] Devlin stap-voor-stap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 17:15

idd. het is een kwestie van smaak of je met of zonder lijn tekent, of dan weer wel en dan weer niet. dat is de vrijheid van de kunstenaar k vind hem wel mooi, maar misschien met meer schaduw dat er meer diepte in komt, vind hem nu nogal plat als ik het zo mag zeggen. maar voor de rest ben je iig de goede weg op!

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 17:17

kheb trouwens ook t idee dat k de laatste foto iets te ver vanaf onderen heb gefotografeerd... kmaak straks wel even n nieuwe