[FB] Zwarte Achtergrond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Natasja_87

[FB] Zwarte Achtergrond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 19:54

Ik heb wat foto's bewerkt, en ik heb een zwarte achtergrond gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

noekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:55

Ik vind die laatste niet zo heel erg mooi. Ik denk dat je een stukje van zn neus per ongeluk heb mee gepakt Verder vind ik het wel een leuk effect, een schimmel op zwarte achtergrond. Blijf oefenen

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:55

Niet echt mijn ding, want de helft van het paard valt weg. Jammer.
Wel leuk experimentje is het!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:59

Ik vind ze, om heel eerlijk te zijn, niet erg netjes bewerkt! Je ziet heel erg dat ze bewerkt zijn, de randen zijn heel blurrig geworden.

Bij foto 1 lijkt het paard z'n linkeroog over te gaan in het niets, en ook lijkt het alsof er een soort van happen uit z'n linkerschouderblad zijn genomen.
Foto 2 zie ik de achtergrond nog wel van, vrij slordig bewerkt.
Bij foto 3 een beetje hetzelfde verhaal als foto 1, het oog lijkt wel gewoon 'weg' te zijn. Ook is het achterbeen wat dun en gerimpeld lijkt wel.

Gewoon blijven proberen hoor Een tip is om ook de 'brightness' even wat hoger te zetten, dan zie je of de achtergronden daadwerkelijk egaal zwart zijn als mensen hen scherm lichter hebben ingesteld. Als je de foto helemaal lichter maakt kan je even zien of er nog dingen zijn achtergebleven op de achtergrond, zoals op foto 2. Dan kan je met ctrl z het lichter maken weer ongedaan maken, en de achtergrond nog wat donkerder maken.

Natasja_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 20:02

Bedankt voor het commentaar! Hier kan ik zeker wel wat mee!
Op mijn scherm zie ik geen rare vlekken ofzo, dus waarschijnlijk is mijn beeldscherm wat donkerder ingesteld!