[foto's] zomer en 1 winter.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Valentijn

[foto's] zomer en 1 winter.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 01:10

Omdat ik later iets met Fotografie wil doen en het nu al erg leuk vindt, zou ik graag willen weten wat jullie van mijn foto's vinden. Deze foto's niet kopiëren!:

Zomer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Winter:

Afbeelding

Brand maar los!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 10:16

Eerlijk gezegd vind ik deze niet bijzonder.
De achtergronden zijn storend, veel is overbelicht en ze hebben 'het' niet wat veel mensen zoeken in een echt goede foto.
Probeer er ten eerste goed op te letten dat je achtergronden rustig zijn, zodat deze de aandacht niet afleiden van je foto.
Het gedeelte van de overbelichting kan je verminderen door je flitser lager, of helemaal uit te zetten en te fotograferen op zonlicht.
Gewoon blijven oefenen en dan worden je foto's steeds beter!

Tibamar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 10:54

Ik zou de volgende keer nog iets beter op achtergrond letten. Staan best wel wat storende objecten op vind ik.
Verder zijn het wel leuke foto's

ikke17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 11:02

Naja, vind hier niks bijzonders aan... de dieren die erop staan zijn ook niet echt bijzonder (voor jou natuurlijk wel! ) maar nou is het de kunst om het voor anderen wel bijzonder te maken!

Helderder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 11:45

Ze zijn allemaal overbelicht, veel storende dingen enz. enz.
Compositie is ook niks, echt, doe eens gek, maak het idd voor de kijker bijzonder!

Megamutsj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 12:46

ik vind de 1 na laatste foto erg leuk, de hond kijk echt zo van: Ik ben de koning..

En de 1e foto vind ik ook mooi..

Valentijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 13:04

Het was ook niet bedoeld om perfecte foto's te maken. Meer leuke foto's. Ik weet dat het lint erg storend is maar wij hebben geen photoshop o.i.d om iets weg te werken (meeste goede fotograafs kunnen dingen wegwerken) Wij hebben ook een slechte digitale camera dus daar kan het ook aan liggen. Het gaat er meer om of de foto's leuk zijn of ze overbelicht zijn maakt me niet uit, ik bedoel meer de posities etc. Bedankt voor jullie berichtje!