1.

2.

3.

4. Klik voor vergroting / originele grootte
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mooi met het silhouette ( of hoe schrijf je dat
?) De lucht bij die kerk is ook prachtig
Bij de foto van de lucht vind ik die vogels wat minder en de roos is niet echt mijn smaak 

. 

Vond het juist mooi dat de vogels erop stonden, maar had ze zelf ook liever wat scherper / minder bewogen op de foto gezien.
Er zijn flowerservice-dingen die oranje rozen bezorgen
De muur is inderdaad wit, ja. Een beetje geel/bruinig erin misschien, dat zie je door het hoge contrast nog wat meer.
De boom lager croppen was inderdaad mooi geweest, maar helaas geen optie aangezien de boom achter een dak uit kwam --> Bij lager croppen zag je alleen nog maar een (scheef) dak. 
En inderdaad, hij is bij mij al vrij donker en m'n scherm kan niet lichter.. dus vraag me af hoe het er bij andere mensen wel niet uit moet zien. 

Ik zie dat dus echt nooit he, totdat iemand er wat van zegt. 
Moet ik nog even kijken waar en welk lettertype etc.. maar ik zal eens kijken!
Ik vind zelf de compositie wat cliché, vond 'm eigenlijk alleen leuk omdat je zo duidelijk het neppe eruit zag springen 
Ik zal die nog een keer verkleinen en op 't BPRtopic zetten 
Zal ik ook volgende keer wat meer op letten! Dankjewel! (:

Vind 't zelf jammer dat de vogels niet wat duidelijker zijn, het zijn inderdaad net stipjes zo.. =(
Danku!

WildWings schreef:Foto 1: Ik had eerst de neproos eigenlijk alleen meegenomen (van sinterklaassurprise)
omdat ik in m'n hoofd het idee had iets met briefjes o.i.d. met 'Fake' erop te doen. Of 'It's all so fake' - iets in die richting. Maar vond dit zo ook wel leuk.

Mooi. Weinig op aan te merken en het onscherpte stoort me niet, want je ziet dat de vogels écht aan het vliegen zijn. (góh
)

Dus het zal wel scheef zijn (iets wat ik nooit zie, zoals bekend.)
En foto 4, het verbaasd me dat het nog niet eerder gezegd is van die masten / dingen. Ik heb ze zelf maar niet weggehaald, omdat ik het wel weer typisch Hilversum vond. Maar het staat inderdaad niet erg mooi nee!
Bedankt!
Maar bij rozen heeft het misschien juist wel weer wat.
Dankje!