[vraag] Camera in de bergen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkk

[vraag] Camera in de bergen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 19:45

Het is misschien al een beetje vroeg, maar ik dacht, ik stel nu maar vast mijn vraag, dan heb ik nog lang genoeg de tijd om na te denken.
Wij gaan in de zomervakantie weer naar Oostenrijk, te wandelen in de bergen. Nou kun je daar echt prachtige plaatjes schieten, en ik, als fotoverslaafde, moet natuurlijk enorm veel foto's kunnen maken Alleen 1 probleem. Hoe neem ik mijn camera mee? In mijn tas lijkt me niet handig, elke keer als ik dan een foto wil maken, moet ik de camera uit mijn tas halen. Waarschijnlijk heb ik voor de zomervakantie wel een apart tasje voor mijn camera aangeschaft, maar dan nog. Je hebt kans op vallen (Nee, denk nou niet gelijk aan een afgrond ofzo ), dat weet ik nog van 2 jaar geleden. Je hebt stukjes dat je toch echt over rotsen moet lopen en ik vind het nou niet bepaald fijn als mijn camera tegen een rots knalt

Mijn vraag dus; Denken jullie dat een camera tasje genoeg bescherming geeft? En wat hebben jullie zelf voor ideeën?

Alsvast bedankt

Eve_lien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 19:51

Wat dacht je van.. zo'n heerlijk ouderwets heuptasje?
Ik weet niet wat voor camera je hebt en welk formaat hij heeft..
Maar misschien kan je hem in zijn oorspronkelijke tasje ( wat je dan hebt gekocht ) in een tasje om je middel doen.
Dan zwiept hij niet zo om je nek tegen bijvoorbeeld een rots aan en zit toch redelijk in de buurt..
Misschien een beetje omslachtig idee. In ieder geval veel plezier met foto's maken alvast .

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 20:30

Jaa, dat is een goed idee Alleen ben ik bang dat wij niet een heuptasje van dat formaat hebben

Krissis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:25

ik ga ook naar oostenrijk, maar dan deze winter en wil dan ook graaaaag mooie plaatjes schieten vanaf de piste. Dus zal voorzichtig moeten doen en niet op m'n plaat gaan

Shaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:54

Heb je niet gewoon een tasje voor je camera erbij gekocht? Ikzelf heb zo'n handig tasje die ik prima schuin over mijn schouder kan hangen

En tja, vallen kun je altijd Of je camera nou in een tas achterop je rug zit, over je schouder of aan je nek hangt, toch?

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 22:42

Wat voor camera heb je?
Van het merk LowePro zijn tasjes te koop met een dikke beschermlaag van schuim/stof/weetikveelwat. Ik denk dat dat wel een 'stoot' tegen een rots tegenhoud.

Marja1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 22:48

sommige tasjes kunnen ook aan je riem, maar dan moet je natuurlijk niet een grote camera mee willen nemen met allemaal objectieven etc mee hebben

Gerbenfroh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 22:50

Om je nek?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 00:19

Nynkk schreef:
Jaa, dat is een goed idee Alleen ben ik bang dat wij niet een heuptasje van dat formaat hebben

je hebt nog tijd

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 15:27

@ Ellende; Ik ben bang dat dat iets te veel gaat kosten Ben namelijk al in geldnood.

@ Shaar; Ja, dat is waar Ik denk dat ik toch dan maar een gewoon camera tasje aan ga schaffen (wat ik ook al van plan was)

@ PaOlien; Dat is waar