[tek] Natrick voor Natrick

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

[tek] Natrick voor Natrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 09:05

jawel, hier is hij dan. Natrick voor Natrick.

ik vond het zelf een moeilijke tekening. Het is een palomino met witte manen en een bles. Ik wilde hem niet te donker maken. Vervolgens keek hij ook nog scheef. Het is wel een ontzettend leuk paardje om te tekenen, maar ik ben er nog een keer achter gekomen dat je voor een tekening potloden, een gum en een heleboel scheldwoorden nodig hebt

Afbeelding

ik heb aan natrick gevraagd of die even de foto wil plaatsen, dus misschien komt ie er zo nog aan.

Natrick

Re: [tek] Natrick voor Natrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 12:24

Hartstikke bedankt voor het tekenen Fenn Helaas had ik geen betere foto var hem, maar ben er erg blij mee

hier de foto

Afbeelding

alena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:08

wat betreft het namaken van het palemino zijn is het heel goed gelukt

alleen nu de rest
de ogen zitten ongelijk en zijn ook neit even groot
ook staan op de foto bijde oortjes naar voren en op je tekening neit
de rechter kant van eht hoofd daar had het stukje (wat recht staat) iets langer en stijler gemogen,
en de neus aan de rechter kant iets meer gekropt.
dat was het wel geloof ik

maar ik vind het wel een hele moeie tekening want paleminos zijn moielijk te tekenen

Swintha_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:35

Ik vind hem goed gelukt!
de foto is best wazig dus goed hoor

Natrick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 13:38

foto is ook waziger geworden door uploaden en vergroten

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 13:56

over die ogen, daar zat ik mee vast. De een was een eitje en vervolgens was de tweede (rechts) wel heel moeilijk. hij zit er net half op... Hij kijkt scheef en daardoor lijkt het aardig te kloppen, maar niet helemaal.
De neus, daar zal ik nog heel even naar kijken

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 15:56

Ik vind ze wel mooi ehur

Naomi21

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:33

Ha, heb m gevonden!

Ten eerste, je had n heel moeilijke foto om te tekenen!
Ik zit te kijken naar de ogen op de foto... oog links vertekend op de foto door de wimpers, oog rechts lijkt -denk ik- groter dan ie is door de flits erin.
Dit standje oog, is ook zoo moeilijk om te tekenen! Ik vind t op zich helemaal niet mislukt. T rechteroogje (tekening) had iets ronder van vorm gemogen, de lichtinval iets gelijker aan t linkeroog. Rechts zit t lichtpuntje nu iets hoger, waardoor hij n beetje scheel lijkt te kijken .

Verder vind ik dat de tekening wel net zo'n "zacht" paard weergeeft, als hij op de foto is: knap!
De bles zit ook helemaal op de goede plek!
De manen heb je btw netjes bijgewerkt, ziet er veel natuurlijk uit, dan op de 1e versie die je had laten zien .
De dieptewerking zit er ook mooi in, t paardje kijkt echt om om in de camera te kijken!
Kortom: ik vind hem mooi geworden!
Ik denk dat deze ook heel leuk is om te aquarellen, al die mooie zachte kleurtjes! Ideetje?

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 16:51

Ja, misschien wel. Moet ik toch nog even betere Aquarel potloden halen, want met alleen knalgeel word niet mooiere ben ik bang.

Dankje voor het commentaar ik ga me voor de laatste keer over het oogje buigen (alleen lichtpuntje verplaatsen) en dan verklaar ik hem af.

SilverStorm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:55

hey leuke tekening en leuke foto. vraagje, is dat natrick van hippy? k bedoel, zoveel natrick palomino's lopen er niet rond in zh denk ik

mandy101

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:56

mooi hoor heb ook even bij je andere tekeningen
gekeken via je onderschift ook mooie tekeningen

Natrick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:57

SilverStorm schreef:
hey leuke tekening en leuke foto. vraagje, is dat natrick van hippy? k bedoel, zoveel natrick palomino's lopen er niet rond in zh denk ik

Klopt Het is idd natrick van hippy. Waar ken je m van? Ik had al even in je profiel gespiekt en wat maak jij trouwens mooie tekeningen zeg! Natrick is overgens niet van mij hoor

Fenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-06 17:00

silverstorm, geen idee eerlijk gezegt. Maar heb Mirjam (natrick dus) hier even heen gestuurd.

zoals je al ziet hierboven... (je was me voor...)

SilverStorm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:04

hihi, ik weet nog goed dat natrick geboren werd zelfs, ik heb jaren lang op de manege waar zijn moeder stond gereden. staat hij daar nog? zo te zien issie een stuk groter dan z'n moeder! wassie nou van cito? kijk dat weet ik dus niet mer, zo lang is dat alweer geleden. het is iig een prachtig paardje geworden. Hoe is zijn karakter eigenlijk? ben benieuwd of het net zo'n duveltje geworden is als z'n moeder. staat die daar nog trouwens? o o o wat een vragen.. maar goed...hahaha... ben er heel lang niet meer geweest en woon inmiddels ook in het oosten des lands

o en dank voor t compliment

Natrick

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 17:08

SilverStorm schreef:
hihi, ik weet nog goed dat natrick geboren werd zelfs, ik heb jaren lang op de manege waar zijn moeder stond gereden. staat hij daar nog? zo te zien issie een stuk groter dan z'n moeder! wassie nou van cito? kijk dat weet ik dus niet mer, zo lang is dat alweer geleden. het is iig een prachtig paardje geworden. Hoe is zijn karakter eigenlijk? ben benieuwd of het net zo'n duveltje geworden is als z'n moeder. staat die daar nog trouwens? o o o wat een vragen.. maar goed...hahaha... ben er heel lang niet meer geweest en woon inmiddels ook in het oosten des lands

o en dank voor t compliment

Ik pm je wel even