Voor alle dichters ook een ieders gedicht bij dezelfde foto. Het systeem is het zelfde als bij ieders verhaal bij dezelfde foto.
Regels kunnen jullie zelf opstellen. Ik ben geen dichter dus mij zal je hier niet meer tegen komen. (ok, ik kom wel lezen en misschien ga ik ook nog eens een poging wagen)
de eerste foto is dezelfde als de eerste in het verhalenschrijftoppic. Hierna kies ik degene met in mijn ogen het mooiste gedicht om de volgende foto te plaatsen. Daarna mag die weer de volgende kiezen enzo verder.
de foto:

succes.
Overigens als jullie met zijn alle een nieuwe foto willen en ik reageer niet, stuur een PB. Dit kan je ook doen met de volgende. Regel wel 1 iemand die die pb stuurd (straks krijg ik honderd PB's dat er een nieuwe foto moet komen en ik moet kiezen wie die moet plaatsen.
)
)
)
Misschien een paar, maar de meeste vind ik toch gedichten, ik sla waarschijnlijk dit hele topic over, want ik snap niet hoe jullie zó goed kunnen dichten en ik kan niet eens een sinterklaas gedichtje maken, zonder het internet zoekmachine erbij te halen.