Zelf vind ik de schaduw bij mn neus nogal storen maarja,
en de tekst? is het goed of niet? (het engels dan he

Commentaar en tips zijn welkom
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fairytail schreef:hij heeft het en heeft het ook net weer niet.. vind de plaatsing van het gezicht net niet helemaal de bewerking zelf vind ik mooi maar er mist iets
maar wat...hmzz

weet niet hoe ik het moet uitleggen..)

Kon idd wel een andere kleur lettertype nemen, helemaal niet aangedacht.
) Vinaba schreef:Ik ga met Fairie mee.

Fairie schreef:Vinaba schreef:Ik ga met Fairie mee.
Hoe kan dat? Ik had nog niets gepost hoor.....
Kleurstelling vind ik heel gaaf. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar contrast rijke foto's. Overdone contrasten pakken me. Dat heb je in deze foto in iedergeval lekker gedaan. Wat me wel stoort is de onregelmatigheid in de pixels. Kleine ruis en niet helemaal scherp naar mijn idee. Dat is jammer.
Verder is hij ook niet netjes gecropt en is het een erg zwakke compositie. De tekst had ook anders gemogen. Ik vind het een heel mooi font, dat in iedergeval, zelf heb ik dat ook eens gebruikt voor een bewerking. De spatiering is lekker, maar ik denk dat dit gewoon standaard spatiering is en je er verder zelf niets aan gedaan hebt, hé?
De regelafstand vind ik wel veelste groot. Dat mag best korter.
Daarbij ook te dicht tegen de rand en ook niet lekker in compositie met de foto. En een tintje rood was misschien mooi geweest. Dit is maar zo wit en maakt geen geheel met de foto.
Fairie schreef:Vinaba schreef:Ik ga met Fairie mee.
Hoe kan dat? Ik had nog niets gepost hoor.....
Kleurstelling vind ik heel gaaf. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar contrast rijke foto's. Overdone contrasten pakken me. Dat heb je in deze foto in iedergeval lekker gedaan. Wat me wel stoort is de onregelmatigheid in de pixels. Kleine ruis en niet helemaal scherp naar mijn idee. Dat is jammer.
Verder is hij ook niet netjes gecropt en is het een erg zwakke compositie. De tekst had ook anders gemogen. Ik vind het een heel mooi font, dat in iedergeval, zelf heb ik dat ook eens gebruikt voor een bewerking. De spatiering is lekker, maar ik denk dat dit gewoon standaard spatiering is en je er verder zelf niets aan gedaan hebt, hé?
De regelafstand vind ik wel veelste groot. Dat mag best korter.
Daarbij ook te dicht tegen de rand en ook niet lekker in compositie met de foto. En een tintje rood was misschien mooi geweest. Dit is maar zo wit en maakt geen geheel met de foto.